Pagina's

zondag 3 mei 2015

Shabby Chic Love....


Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer eens meenemen naar een shabby chic kaartje. Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn buren die hun trouwjubileum vierden. Het papier is van Syta van Gelderen, evenals het gebruikte plaatje. Ik heb dit designpapier eerst bewerkt met een Craft Emotions sheet en Dutch Doobadoo structuurpasta (zie de hoeken). Ook de randen heb ik "ge-inkt" met structuurpasta.

De mal is een prachtige frame mal van Noor! Design, de bladswirl is een stans van Cheery Lynn. Het houten woord Love komt uit een mooie collectie allerlei houten woorden. Parellint, kreukellint en bloemen van o.a. Wild Orchid Crafts maken mijn kaartje verder compleet.

Ik hoop dat jullie ook dit kaartje mooi vinden. Ik vind het altijd wel leuk om juist dit soort kaarten als afwisseling te maken van de Magnolia stempels die ik graag gebruik.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag en tot de volgende keer!




3 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig Chantal.groetjes Joke

Renate zei

SjiekDeFriemel!!!
In één woord PRACHTIG, super mooi gemaakt.

-xies- Renate.

Boukje zei

Hij is prachtig!
Groetjes Boukje.