Pagina's

zondag 10 mei 2015

Wishing well money box


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie graag iets speciaals laten zien, nl. een wensput van mdf. Deze wensput heb ik voor nog geen € 2,00 bij de Action gekocht. Hoe gaaf is dit? Het is van origine een spaarpot.




Ik heb de volgende producten ook nog gebruikt: bloemen van o.a. Wild Orchid Craft, kant, parellint.

De vlinders zijn van Marianne Design, de libelle van Noor! Design en ik heb de bakstenen en muurtjes van Dutch Doobadoo gebruikt. Tilda heb ik ingekleurd met mijn copic markers en ik heb de volgende kleurnummers gebruikt:

Huid: E13,11,00,000,R20,00
Haar: E57,53,51,50
Jurk en strik: R85,83,81,RV000
Jurk en schoenen: BG96,93,90


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn wensput vinden en kijk uit naar jullie reacties.


4 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is gaaf Chantal. Ga van de week ook eens even kijken bij de Action.

Liefs, Marianne

Saskia Pullen zei

Wow.

Hoe heb je 't plaatje vastgeplakt op hout?

Ik ga van de week ook effe snuffelen bij de Action, als ze het tenminste in Renkum hebben.

Nogmaals Hij is SUPER!

Saskia Pullen...

Ps. Neem aan dat je de bloemen met een lijmpistool gedaan hebt?

Chantal zei

Saskia, ik heb Tilda vastgeplakt met 3d-lijm en de bloemen doe ik idd. altijd met een lijmpistool. Veel plezier met maken als je het hebt gevonden! Lieve groetjes, Chantal

Jacqueline Muller zei

Super schattig!