Pagina's

zaterdag 30 mei 2015

Schipper ahoy

Hallo weer allemaal,

deze keer heb ik een vuurtoren als kaart en zit er geen plaatje of stempel op want ook dan kun je leuke kaarten maken denk ik zo.
Ik wilde dit voor mezelf eens uitproberen en ik denk wel dat het is gelukt.

Jose en Alfons waren een poosje terug op de camping aan het vakantie vieren en laat dat nou toch nog geen 5 minuten bij ons vandaan zijn dus ja......................dan wordt er uiteraard afgesproken om gezellig te knutselen en gezellig was het en het resultaat was dat we beiden een mooie vuurtoren hebben gemaakt.

Het patroon kun je vinden bij Sandra´s scrapshop.



Het papier wat ik gebruikt heb ik van Maja Design en de basis is gemaakt van linnen structuur cardstock.


De schelpjes zijn gemaakt van lichtgewicht fimo klei  en de meeuw en verrekijker zijn van Prandel welke ik ooit gekocht heb bij Astrid.
Het touw kun je ook per meter kopen bij Astrid. en daar heb ik een hangende en een liggende tros van gemaakt.
Het labeltje met gefeliciteerd erop heb ik met de hand geschreven omdat ik zo snel geen stempeltje bij de hand had ;-)



Dit is het zij aanzicht van de vuurtoren en ik heb onderin een vouw gemaakt zodat hij plat gemaakt in een envelop past.



De raampjes zijn gemaakt van gelatine blaadjes, dit omdat het zo'n leuke structuur heeft en het leuker staat dan gewoon sheet.



Het raampje met de luikjes zat niet bij het patroontje, dat heb ik er zelf bijgemaakt, met daarin een kantje uit de winkel van Astrid


En als laatste een foto van de achterkant,zijkant, zo kun je goed zien dat de vuurtoren dubbel is.

Dit was het weer voor deze keer, ik ga straks werken en wens jullie een heel fijn weekend met hopelijk een beetje zo, geniet ervan,

creatief liefs,

Mary

Geen opmerkingen: