Pagina's

dinsdag 26 mei 2015

Roses...

Hoi allemaal,
Vandaag wat aan de late kant maar hier toch nog een kaartje van mij. Ik heb deze keer geen stempelafdrukje gebruikt maar een plaatje van het prachtige Pion papier


Ik heb hiervoor de Pion Design- Vintage Garden voor gebruikt. Ik heb de randjes van het papier allemaal wat ruw gemaakt en met wat gesso de randjes wit gemaakt. De vlinders heb ik ook uit een vel pion papier geknipt. Verder heb ik nog wat wondgaas, sisal, bloemen, kreukellint, kant, bedeltje, parellint en plakparels gebruikt. De blaadjes die uit de bloementoef steken heb ik met een doohickey stans gemaakt en de labeltjes bovenin de hoek ook.

Groetjes Margreet

2 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig Margreet.Groetjes Joke

Renate zei

Je hebt er een lekker gezellig kaartje van gemaakt.
Prachtig zo, met het nostalgische sfeertje.

-xies- Renate.