Pagina's

dinsdag 11 december 2012

champagnefles

Hoi hoi,
Het is deze week al weer mijn dag om een kaartje te plaatsen. Ik heb deze keer weer een patroon erbij die jullie aan kunnen vragen als je dat leuk vind.
Ik heb een champagnefles gemaakt. Ik heb al wat oudere magnolia stempels hier voor gebruikt.
Ik heb ze ingekleurd met de copicnrs:
Glas C 00,0,1,2 wijnemmer B0000,000 Y28,23 E55,42,41 C2,1,0 Tilda E29,27,25,23,50,51,53,93 BV29,25,23,20,0000

Het papier is van Magnolia en de startag en swirl zijn ook een doohickey van magnolia. De bloemen en bedel komen uit eigen voorraad. Natuurlijk heb ik ook de klokstans van Tim Holtz gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Als je het patroon hier van wil hebben kun je me een mailtje sturen *KLIK HIER* .  Net als de sterren die kan je ook nog steeds aanvragen.
Ook wil ik jullie bedanken voor de leuke berichtjes die ik ontvangen heb over de sterren en mn kaartje van vorige week.

8 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Wat een leuke fles heel mooi gemaakt.Groetjes Joke

janieworkum zei

Wat mooi die kaart zo met die fles, de kleuren vind ik ook heel mooi.
groetjes Janie

Brenda zei

Ik heb je een mailtje gestuurd, Margreet. Wat een geweldige kaart. De kleuren komen ook heel erg mooi uit.
Groetjes, Brenda

Unknown zei

Waauuw wat leuk zeg die fles!
Het gehele plaatje ziet er top uit! een prachtkaart.
Groetjes Nicole

Muuske zei

Mooie fles heb je gemaakt prachtige kleuren jij krijgt weer een mailtje van mij het patroon wil ik ook wel hebben.groetjes Margo.

Chantal zei

Hij is zoals altijd weer geweldig Margreet! Super gedaan! Lieve groetjes, Chantal

verascrap zei

Hoi Margreet,
wat mooi, en ook een heel leuk idee.
groetjes, vera

Aartje zei

Wat een schitterende fles heb je gemaakt, heb je een mail gestuurd om het patroon aan te vragen.
Groeten, Aartje