Pagina's

zondag 23 december 2012

Teddybo meets Magnolia - Edwin with Lizard



Hallo allemaal,

Het is zondag en dus mag ik jullie weer iets laten zien en ik wil jullie 2 kaartjes laten zien die ik met één blokje papier heb gemaakt, nl. Maja - Life by the Sea. Het is voor mij in december altijd druk met verjaardagen voor mannen en ik vind het altijd moeilijk om mannenkaarten te maken, want ik wil het eigenlijk altijd proberen om het zonder bloemen te doen en..... het is mij weer gelukt!


Bij de kaart van Teddybo - Gone Fishing heb ik gebruik gemaakt van:
Ribbelkarton
Wondgaas, juteband en touw
Meeuw (Rayer)
Houten sterretjes
Schelpjes
Bedels uit eigen voorraad

Copic nummers:
Beer: E33,35,37
Blauw: B37,39,99,W7
Rood: E07,R27,E08
Grijs: YG91,W1,2,4
Groen: YG61,63,67


Bij de kaart van Magnolia - Edwin with Lizard heb ik gebruik gemaakt van:
juteband
Houten sterretjes
Bedel en knoopjes uit eigen voorraad
Whimsey hoekjessnijmal

Copic nummers:
Huid: E000,00,01,RV21
Haar: E23,25,27
Blauw: B37,39,99,W7
Grijs: YG91,W1,2,4
Groen: YG61,63,67

Ik hoop dat jullie mijn mannenkaarten mooi vinden en hopelijk heb ik jullie wat inspiratie mogen geven voor het maken van mannenkaarten. 

Ik wil jullie graag vanaf deze plek een heel fijne kerst wensen en een gezond, creatief en inspiratievol 2013! 

Lieve groetjes, Chantal

6 opmerkingen:

Carolien zei

Het zijn super kaart hoor!!! Echte mannenkaarten zeg!! IK blijft het ook lastig vinden maar deze zijn prachtig hoor!!!!

Groetjes Carolien

Jolanda zei

Hai Chantal nou daar was ik weer net terug van een rondje bloggen en ja zoals ik al bij jou bloggie zei ze zijn weer super echt kaartjes om van te genieten.

Groetjes Jolanda

janieworkum zei

Wat een prachtige mannen kaarten , ze zijn super mooi gemaakt.
groetjes Janie

Neline zei

Prachtige mannenkaarten Chantal, ik vind het ook altijd lastig om ze te maken, maar jij hebt het echt supers gedaan!
groetjes
Neline

Ellen zei

Allebei superleuk gedaan!
Fijne dagen en alle goeds voor 2013gewenst!
Liefs, Ellen

Marga50 zei

Wat een prachtige kaarten Chantal,Edwin heb je wel heel mooi ingekleurd. Groetjes en een fijne jaarwisseling. Marga.