Pagina's

zaterdag 29 december 2012

I wish you a very happy 2013 and here a the keys ....


 Hallo weer allemaal,

hebben jullie de kerst doorgebracht met jullie dierbaren en ervan genoten, mooi zo!
Ik heb gewerkt en heb dus de kerstdagen doorgebracht met mijn collega's en ca 150 andere mensen.
Maar neemt niet weg dat ook ik op mijn manier hier wel van heb genoten hoor.
Goed nu de kaart, de laatste in 2012, dat klinkt wel heel vreemd, maar ja het jaar is tenslotte bijna om en dan gaan we weer beginnen aan een fris en vers jaar ..... 2013
Ik heb een gate - fold kaart gemaakt en achteraf gezien was dat best wel veel werk, maar ja achteraf ......
Het gedeelte met Tilda (de cirkel dus) is de sluiting van de kaart.dat kun je straks als de kaart open is beter zien.
De kleuren zijn wat anders dan in werkelijkheid, want de stempel en de kaart komen juist heel mooi met elkaar overeen.
Het is al erg laat nu ik deze kaart plaats, maar ik had hem echt niet eerder klaar en wil dan ook deze keer zeggen, alle materialen zijn verkrijgbaar bij Creashop Duymelot en dan mogen jullie zelf een keertje zoeken, volgende keer zet ik de links er weer bij hoor.
Ik heb Tilda gekleurd met de volgende copic nummers: Haar: E47 - 44 - 42 - 40.  Huid: E21 - 02 - 00 - 51 - 50.   Kleding: BG 56 - 02 - (en een mix van beide) 0000 - 000 en daaroverheen C1.  Het bruin in haar kleding: E44 - 42 - 41.  Schoentjes: C2 - 1 en 0
In deze detail foto kun je goed zien dat ik de sterren die van haar toverstok afkomen, zilver heb gemaakt.
Als je de twee zijkanten naar binnen toe dichtdoet sluit Tilda de kaart af, leuk he?



Dit was het weer voor deze keer en rest mij nog jullie allemaal een heel goed uiteinde, met veel vrolijkheid en een nog veel beter 2013 toe te wensen met heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel gezondheid en geluk,

Creatief liefs,

Mary



8 opmerkingen:

Lia zei

Wauw wat een schitterend kaartje, inderdaad veel werk dit model, maar het is dan ook de moeite waard, fijne jaarwisseling en voor het nieuwe jaar alle goeds, gezondheid, geluk en veel knutseltijd,
groetjes Lia

nicole zei

Prachtige kaart, kan me voorstellen dat daar veel werk in zit, maar dan heb je wel wat!!,
Groetjesss Nicole

Nellie zei

Wat een prachtige kaart!! Wat een werk moet dat geweest zijn....maar het eindresultaat is schitterend!!

Groetjes, Nellie

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart is dit geworden. zo mooi met die kleuren
groetjes janie

Marga50 zei

Wowwwwwww Mary,wat een prachtige kaart heb je gemaakt,mooi ingekleurd. Fijne jaar wisseling, groetjes Marga.

Chantal zei

Ongelooflijk mooi Mary! Wat een supergave drieluikkaart heb je ervan gemaakt! Geweldig gewoon! Lieve groetjes,chantal

Muuske zei

Schitterende kaart kan me wel voorstellen dat het veel werk is geweest.jij ook fijne jaarwisseling.groetjes Margo.

verascrap zei

Hoi Mary,
wat een prachtige kaart, en de kleuren zijn super!!
groetjes, vera