Pagina's

woensdag 12 december 2012

Happy Holidays

 
Hallo allemaal,
Zo het is alweer woensdag....dus tijd voor een nieuw kaartje van mij....en ik ben nog steeds in de kerst sfeer...dus wederom een kerst kaart....het kan nog !!
Deze kaart heb ik gemaakt met papier van een oudere collectie van Magnolia "Vintage Christmas".
Ook het stempelafdrukje is van Magnolia,uit de collectie van vorig jaar "Sweet Christmas Dreams", en deze schattige tilda heet "Something for you tilda".

Ingekleurd met de copic markers  :
Gezicht:E00-E02
Haar: E40-E41-E42-E43
Kado: YG93-YG95-YG97-B91-B93-B95
Jurk/schoenen en muts: R35-R37-R39

Het ovale vorm van het afdrukje is gemaakt met een spellbinder stans, en het hartjes tag is een doohickey van Magnolia, verder heb ik nog gebruikt: stickles,plakparels, roosjes,asters,meeldraden, kleine witte satijnen strikjes, en een mooie witte stuk kant.

Zo dat was het voor vandaag, ik ga maar eens verder met het maken van een nieuwe creatie!!
Bedankt voor het kijken en jullie reacties.
Groetjes, vera

10 opmerkingen:

valou250809 zei

Wonderful card! the colours are fabulous ant a perfect harmony. Thanks for the inspiration.

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart.
groetjes Janie

Bea zei

Een hele mooie kaart Vera, prachtig ingekleurde Tilda....

groetjes Bea.

Neline zei

Wat een prachtige kaart Vera,
groetjes
Neline

Muuske zei

Prachtige kaart mooi papier heb je er voor gebruikt.groetjes Margo.

Annamaria zei

Erg mooi.

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart is dit zeg, prachtig dat papier ook, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

Carolien zei

WAt een super gave kaartje weer!!!

Groetjes Carolien

verascrap zei

Hoi Iedereen,
Bedankt voor jullie leuke en super reacties, en ja dit papier blijft een van mijn favorieten....heb er nog wat van...dus kan nog meer kaarten maken hihihihi.
groetjes, vera

Chantal zei

Wauw Vera, je kaart is weer een toppertje meis!