Pagina's

zondag 2 december 2012

Let it snow - Book card


Goedemorgen allemaal!

Het is weer zover... het is weer zondag en dus mag ik jullie hopelijk weer verblijden met een van mijn creaties. Wederom dank voor jullie lieve reacties op mijn kerstsokhanger van vorige week! Zo overweldigend! Vandaag wil ik jullie graag mijn voorbeeld laten zien die ik voor de december-wedstrijd voor Duymelot Design Team heb gemaakt, nl. een boekkaart geïnspireerd door de foto die nu voor de wedstrijd geldt.

Naast dat het een boekkaart is, heb ik ook een schudkaart van gemaakt, zodat Edwin net echt in de sneeuw lijkt te zitten.


Het designpapier dat ik gebruikt  hebt is van Maja Design 2011 - Vintage Winter. Het is weliswaar van vorig jaar, maar is nog steeds zooooo mooi dat ik het graag nog gebruik. De stempel is van Magnolia - A Christmas Story - Edwin with ski's. Ik heb de Nestabilities circle en scalop circle gebruikt voor het schudgedeelte en daar ook Mica tussen geplakt. De vulling is een glitterpoeder, maar heb wel eerst het mica dan met een anti-statisch doekje behandeld. De boekbinder is van Tim Holtz. De hoekstansjes zijn van Cheery Lynn en deze stansen heb ik gesneden op glitterpapier. De sneeuwsterren zijn van Magnolia en de bloemen van Wild Orchid Craft.


De tekst aan de binnenkant van de boekkaart is van een oude serie van Magnolia over Frosty the snowman. Volgens mij uit de collectie van 2009 of 2008.


Dan zijn we aan de rechterbladzijde toegekomen en daar heb ik zoveel mogelijk diepte geprobeerd te creëren door ook weer twee Magnolia stempels te gebruiken: Winter day uit 2009 en Tilda in the Forest die op weg naar huis is en door het bos aan het lopen is.... De kerstbomen aan de voorkant zijn van Marianne Design en die erachter bij het huis is een stans van Tim Holtz. Ook de lovely fence van Magnolia kon ik niet weerstaan om te gebruiken. Verder wat sneeuw aangebracht en de ijspegels aan de bovenkant zijn van Cottage Cutz.

Vinden jullie dat de inspiratiefoto van de wedstrijd een beetje is terug te vinden? Ik hoop van wel hihih. Ik heb uiteraard ook weer gebruik gemaakt van mijn copic markers en hieronder nog even de nummers:

Huid: E000,00,01,RV21
Haar: E35,33,31,YR21,20
Blauw: B91,93,95,97
Rood: E07,R27,E08
Creme: E41,42,43,44
Ski: N0, 1, 3
Kerstbomen: BG70,90,93

Ik hoop dat jullie gezellig meedoen aan onze december-wedstrijd en DT-call en ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag en tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Chantal

11 opmerkingen:

Wanda zei

Werkelijk geweldig prachtig, wat een werk zal je eraan gehad hebben! Ik zou zeggen veeel te mooi om weg te sturen....
Groet en een fijne zondag,
Wanda

Nellie zei

Wat een schitterende kaart!! Super mooi tafereeltje is het geworden!!

Groetjes, Nellie

Margreet zei

Wat een super mooi boekje.
Groetjes Margreet

Joke zei

Wauw wat heb je dit prachtig gemaakt.
Dit zou ik zelf op de kast zetten.
liefs Joke

arjette zei

Oohhh geweldig Chantal, super mooi zeg!!!! De buiten- én binnenkant zijn helemaal geweldig!!!! Zo'n schudkaart is wel heel leuk hoor en je binnenkant...ooohhhhhh het is net een foto, schitterend!!!!

gr. arjette.

Anita zei

Wat een beauty zeg.

Gr. Anita

roelie zei

wauw wat een prachtig boekschutkaart heb je gemaakt

heel erg mooi

gr roelie

janieworkum zei

Wat prachtig gemaakt, ik vind het heel apart , dat zie je niet veel. beeldig.
groetjes Janie

Marga50 zei

Wowwwwwwwww wat een hele mooie kaart Chantal met vele leuke en mooie details. Groetjes Marga.

verascrap zei

Hoi Chantal,
Een prachtige boekkaart heb je gemaakt, mooie stempels ook...een mooi geheel.
groetjes, vera

Chantal zei

Bedankt voor jullie lieve reacties!