Pagina's

zondag 30 december 2012

Sending you happy thoughts


Goedemorgen allemaal! De laatste zondag in 2012! Ik mag jullie op deze zondag weer verblijden met een kaartje (hoop ik hihihi). Goh het was wel even afkicken hoor van die kerstkaarten en ik moest echt even inspiratie vinden om zo'n kaart te maken na zo'n periode...

Een hobbymaatje van mij heeft op dit moment even kaartje nodig, omdat haar man in het ziekenhuis ligt en daarom wat zorgen heeft... Met dit kaartje hoop ik haar een hart onder de riem te steken en te laten weten dat ik aan haar denk.

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Snijmallen: Magnolia Doohickey label, Whimsey Stamp corner
Inkt: Distress inkt Vintage Photo en Copic markers, zie de nummers en close-up hieronder:


Huid: E000,00,01,RV21
Haar: YR24,Y28,YR21,Y21
Schoen: E41,42,43
Blauw pakje: B01,04,05, W6
Groen: YG93,95,97
Tulpen: R81,83,85,89

Vanaf deze plek wil ik jullie allemaal hele fijne jaarwisseling wensen, doe voorzichtig met vuurwerk en denk ook aan onze lieve huisdieren! Ik wens jullie allen een gezond, gelukkig, liefde- en inspiratievol 2013! Tot in het nieuwe jaar!

Lieve groetjes, Chantal

12 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hier zal ze wel blij mee zijn Chantal,zo'n vrolijk kaartje in van die mooie kleuren en heel mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Eeg leuk en prachtig kaartje, heerlijke kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Nellie zei

Wat een schitterend kaartje!! Hier wordt je vanzelf vrolijk van!! Ook jij een fijne jaarwisseling!!

Groetjes, Nellie

verascrap zei

Hoi Chantal,
Wat een leuke kaart, en die nieuwe stempel is schattig !!
Toppie!!
Groetjes, vera

Christina C. zei

What a darling image, colored to perfection! Lovely papers and details!

Marga50 zei

Hoi Chantal, meis wat kan jij kleuren deze had ik nog niet van je gezien. Super mooie kaart en wat een mooie en leuke stempel. Tot van de week, fijne jaarwisseling, groetjes Marga.

roelie zei

o wauw zo mooi deze kaart dat doet de ontvangster vast erg goed

hij is prachtig ingekleurd meid super ook dat haar zo

ook deze magnolia is weer een plaatje

gr roelie

janieworkum zei

Hoi Chantal wat een mooi kaartje
prachtige kleuren.
groetjes janie

Tineke zei

Ik vind hem weer zo keigaaf Chantal, gaaf gekleurd en zo lekker vrolijk.

Groetjes Tineke

Carolien zei

Wat een prachtige kaart!! Mooi magnolia stempel zeg!!! Hopelijk is je vriendin er blij mee!!!

Groetjes Carolien

Anita Meijer zei

Oh wauw Chantal wat is deze kaart super, ik vind hem zo gaaf ook wat de kleuren en details betreft, echt een toppertje.
Liefs van Anita

Muuske zei

Mooie kaart.groetjes Margo.