Pagina's

zaterdag 15 december 2012

Ski kaartje

Hallo allemaal,
Vandaag een keer een berichtje van mij. Ik heb voor jullie vandaag weer n kaartje waarbij ik weer een patroontje beschikbaar stel. Onderaan dit bericht leg ik uit hoe je het kan aanvragen.
Ik heb van cardstock een dubbele ski gemaakt en daar een enkele ski van designpapier op geplakt. Ik heb voor de ski stokken 2 sate prikkers gebruikt die ik wit gemaakt heb.
De edwin stempel is er 1 van de kerstserie van dit jaar en heb edwin weer ingekleurd met copics.
E000,00,01,R20 E47,44,34 E23,25 E07,17,13 YG 99,97,95 W00,0,1

De bloemen, bedel, touw en tekst stempel zijn uit eigen voorraad. Het papier is al een oudere kerst serie van imagenisc uit 2009 Ik wil jullie ook nog even bedanken voor de leuke reacties die ik van jullie krijg over de patroontjes en de kaartjes die ik daar mee gemaakt heb. Dinsdag zal ik een schaats laten zien die ik gepimt heb. Wil je van dit ski kaartje ook een patroontje klik dan *HIER* om deze aan te vragen.

9 opmerkingen:

Bea zei

En mooie kaart in winterse sferen margreet....

groetjes Bea.

valou250809 zei

Wowww! I love the idea! bravo!

verascrap zei

Hoi Margreet,
Wat een leuke kaart, super idee zo met die skis!!
groetjes, vera

jolanda zei

heel mooi kaartje

janieworkum zei

Wat een leuk kaartje , zo apart met de ski's
groetjes janie

Prettypresents zei

Wat een super gave kaart is dit zeg. Ik heb het patroontje aangevraagd hoor, die wil ik graag ook maken.

Bedankt voor de inspiratie zo aan het einde van het jaar, geeft mij weer de kans om nog even een kaartje te maken.

Groetjes,
Nanda

Muuske zei

Hoi Margreet
Wat een prachtige kaart heel leuk met de ski's erbij.Hoe kom je toch op die mooie ideeën!!! vraag het patroon weer aan.groetjes en bedankt Margo.

Chantal zei

Wauw meis, je kaart is weer geweldig meis met een superpatroon! Lief dat j het weer beschikbaar stelt.
Lieve groetjes, Chantal

Neline zei

Wat een gave kaart is het zeg in dit modelletje.
Leuk dat je het patroon ook beschikbaar stelt,
groetjes
Neline