Pagina's

maandag 31 december 2012

laatste creatie van dit jaar

Hallo Allemaal,


Het is aan mij de taak om jullie op de laatste dag van 2012 nog een creatie te laten zien.
Ik hoop dat jullie allemaal hele fijne kerstdagen hebben gehad.
Ik heb deze keer weer een kado tasje om te laten zien. Ik heb dit tasje gemaakt voor mn fysiotherapeut die vorige week met de fut is gegaan. Ik had er ook weer een zakje met zeebanket bij gedaan. Nu kan hij eindelijk na al die jaren hard zwoegen gaan genieten van zn vrije tijd…



Ik heb deze keer een momanning afbeelding gebruikt en heb hem ingekleurd met copics nrs: E42Y26,28 BG78,75,72,70 B000,0000 W7,6,5,3,2,0 B16,14,12 E17,44,41 E47,57,77
Het papier is van mymindseye- hattie en de stanzen die je van kraft cardstock ziet zijn de klok en tandwielen van tim holtz. Ik heb ook wat wondgaas gebruikt om achter mn afdruk te doen. De tekst stempel is van LOTV.
Het bedeltje komt uit eigen voorraad. Onderaan de kaart ook nog wat touw erom heen gewikkeld.
Het gedichtje aan het zakje zeebanket heb ik op de pc gemaakt en uitgeprint. Ik heb een label one nestabilitie gebruikt als bovenkantje van het zakje. Ook het bedeltje van het bootje is uit eigen voorraad.

Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor al jullie trouwe bezoekjes die jullie dit afgelopen jaar aan ons blog hebben gebracht en zeker ook bedankt voor de reacties die jullie op mn kaartjes achter gelaten hebben. Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling toe en een heel goed, gezond en creatief 2013

Liefs Margreet

7 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
Fijne jaarwisseling en voorspoedig 2013.
Groetjes Margreet

Nellie zei

Wat schitterend en wat een lief gebaar!!

Fijne jaarwisseling en vooral een goed en creatief 2013!!

Groetjes, Nellie

Sandra zei

leuk hoor ziet er goed uit
gr sandra

janieworkum zei

Wat een heel leuk kaartje.ik wens jouw ook een gelukkig en gezond en een creatief 2013 .
groetjes janie

Muuske zei

Schitterende kaart/tasje heb je nog op de laatste dag van het jaar geplaatst.fijne jaarwisseling.groetjes Margo.

verascrap zei

Hoi Margreet,
Wat een leuke mannen kado heb je gemaakt, super leuk idee.
groetjes, vera

Chantal zei

Supermooi Margreet! Geweldig gekleurd ook! Daar zal je fysio heel blij mee gewwest zijn!