Pagina's

donderdag 13 december 2012

Tilda in the forest

Ik wil jullie vandaag mijn voorbeeldkaart voor de wedstrijd van deze maand laten zien.



Ik heb Tilda in de forest gebruikt (a christmas story) samen met de winter forest uit
de santa collection 2008

Tilda heb ik ingekleurd met de markers, de bomen met de distress pad.
Ik heb de bomen nog een keertje gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt 
en met 3d kit een beetje opgehoogd.

Het papier is van Maya "vintage winter"

scalloped tag, tilda ticket, poinsettia.

De denneappeltjes zijn gemaakt met de creatables (LR0162)

de poststempel is van Eline's x-mas post.

De snowflurries is een stans van Tim Holtz

Doen jullie allemaal nog gezellig mee met de wedstrijd???
En vergeet niet om dt achter je naam te zetten, 
misschien wordt je wel onze collega:)

Allemaal een hele fijne dag!
Ik ga aan de freubel, het is hier buiten bere koud!

groetjes
Neline



8 opmerkingen:

valou250809 zei

Beautiful card. I like the colours and the 3-D effect. Thanks for the inspiration.

Chantal zei

Wauw Neline, je uitvoering van je kaart en die diepte erin is geweldig! Fijne freubeldag! Lieve groetjes, Chantal

Muuske zei

Super mooie kaart.groetjes Margo.

Bea zei

Een bjoetie van een kaart Neline, echt heel erg mooi...

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat een plaatje weer Neline, wat ziet het er weer super uit. Echt een toppertje.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Je kaart ziet er super uit, mijn complimenten
groetjes Janie

Anita zei

Wow wat een mooie kaart Neline.

Gr. Anita

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat een prachtige kaart zeg, mooie samenstelling van stempel en stansen.
groetjes, vera