Pagina's

zaterdag 8 mei 2010

Bubbling Tilda


Wat is het toch een gezellige drukte op de blog he!! Het weer is er echt naar ......somber en fris... weer om te knutselen!
Ik had weer een kaartje voor jullie.
De kaart heeft een afmeting van 13,5 x 13,5 cm. De papier is van Magnolia , van de once upon a time serie - "Bubble".Verkrijgbaar bij Astrid in de winkel.Daarbij heb ik twee mooie kleuren cardstock uitgezocht voor onder de afdrukje.
De stempel is ook van de magnolia serie once upon a time/fairytale, en is de bubbling tilda.
Ik heb het weer ingekleurd met de Copic Markers nr: E00-E02-E33-E50-W5-W3-W1-B0000-BV31-B00.
Verder heb ik gebruikt: stickles, bloem en takjes van de mcgill pons.
Ik heb bij deze kaart voor het eerst een ondergrond onder de voeten zelf gemaakt, moet er nog wel steeds aan denken om het bij andere plaatjes ook te doen.Een van de dingen die ik geleerd heb met de copic workshop.
Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Vera

3 opmerkingen:

Neline zei

Wat een leuk kaartje Vera!
de grond bij tilda haar voetjes vind ik heel mooi! Ga ik ook eens proberen;)

groetjes
Neline

creacora zei

ja dat vind ik ook die grond is idd erg mooi ik vind je kaart ook super !!

Groetjes Cora

chantal zei

schitterend kaatje vera
erg leuk gedaan
liefs chantal