Pagina's

vrijdag 7 mei 2010

Ticket for a fun time

Hier weer n kaartje van mij. Ik zag laatst in t magnolia magazine het idee staan om de zwemband van scrap papier te doen. Ik dacht gelijk dat ga ik ook n keer doen. De strikjes in t haar doe ik al wel vaker.
Ik heb een stempel uit de lazy summer days gebruikt en heb het meisje ingekleurd met copics E33 E35 E37 E02 E50 E51 G000 G00 Y00en de zwemband met scrap papier gemaakt.

Het papier is van Basic Grey lemonade. De bloem heb ik met 2 ek ponsen gemaakt. Het lintje met het knoopje en t flos strikje en de 2 brads had ik nog liggen. De ticket stempel is van hero arts.

Bedankt weer voor het kijken en alvast n fijn weekend
Groetjes Margreet

7 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooi kaartje

gr hetty

Neline zei

Harstikke leuk kaartje Margreet!
Leuk gedaan met de zwemband.

groetjes
Neline

Christa zei

superr lief kaartje margreet leuk gedaan ook die strikjes hoe heb je dat eigenlijk gedaan dan xx christa

scrapeetje zei

wat een gaaf idee!!!!
en die strikjes ik verbaas me er altijd over waarom ik zoiets nou niet zelf kan bedenken, wat leuk zeg!!!!
Ik ben volger bij je geworden ben nog een leerling hoor, en doe ook hier weer heel veel leuke ideetjes op!!!

chantal zei

schitterend kaatje margreet
erg leuk gedaan
liefs chantal

verascrap zei

Hoi margreet,
leuke kaart heb je weer gemaakt. super leuk die zwemband zo!!
groetjes, vera

creacora zei

wow hij is super leuk idee zo van die zwemband
heel leuk !!

groetjes Cora