Pagina's

woensdag 12 mei 2010

volgelhuiskaart

dit kaartje heb ik gisteren in elkaar gefreubeld  voor mijn Mama die volgende week
73 jaar word ze is gek op vogeltjes en is er altijd mee bezig om voor deze buiten beestjes te zorgen
dus vandaar dit kaartje
het papier is van Tilda de vogel is een  stempel van magnolia die ik bewerkt heb op de pc want de ene
keek de verkeerde kant op hihi en hopla nu kijkt ie goed alles weer gekleurd met de copics
weinig kleur gebruikt : de E35 en de E33 en voor het snaveltje en pootjes R22
verder een leuk glimmertje in het midden en de tekst is van Penny black de blaadjes heb ik gemaakt met de cricut
nou op naar de volgende kaart want het is toch snetterweer !
groetjes .... Cora

7 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Daar zal ze blij mee zijn het is een hele leuke kaart. Geweldig met die vogeltjes zo bij hun vogelhuisje.

groetjes Annemarie en Merit

Christa zei

wat schattig geworden heel leuk groetjes xx christa

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Cora.

Liefs Riet.

chantal zei

schitterende kaart cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

dank jullie !!!

xxx Cora

Neline zei

Heel leuk kaartje Cora! Weer eens wat anders zo'n modelletje.
Het was vandaag inderdaad gr...weer!
We liepen met z'n allen in Duinrel, verschrikkelijk kou te lijden, gelukkig werden we in het tikibad weer een beetje warm:)

groetjes
Neline

creacora zei

o bah pretpark daar heb ik zo`n hekel aan maar ja de kids vinden het leuk he
nou lekker onder een warme douche en dan de beentjes omhoog meis !
groetjes Cora