Pagina's

zondag 16 mei 2010

doosje

hoi allemaal hier weer een bijdrage van mij nee ik heb weer niet  stil gezeten en de handjes weer
lekker laten wapperen en hup deze gemaakt voor mamsje die de 19e jarig is ik kan hem gerust plaatsen want mama heeft geen pc ze weet niet eens hoe ie aan moet hihi
maar goed papier is van ??? lag in mijn bak met het witte randje eraf gesneden dus helaas weet ik niet van wie dit mooie papier is het patroon komt van een club
verder heb ik Rozen ,roosjes ,kant ,pin,bedeltje,tekst , blaadjes gebruikt en twee gehaakte bloemen
nou fijne avond allemaal en ik hoop dat jullie mijn bijdrage weer leuk vinden
heb van deze doos er nog één gemaakt die staat op mijn eigen blog
http://kaartenvancora.blogspot.com/
nou groetjesxxx   Cora

16 opmerkingen:

Christa zei

hey dit is een andere ,wel ook HEEL mooi zeg xx christa

Riet zei

Wat een schitterend doosje Cora,mooi papier en details.

Liefs Riet.

scrapgirlmarianne zei

Heel erg mooi zeg echt geweldig!

mariska zei

Hoi Cora!

Wat een prachtig doosje heb je voor je moeder gemaakt!
Super zeg!

Liefs mariska

m@deliefjuh zei

wauw zeg! top!

Unknown zei

Wauww deze is ook al zoo mooi Cora, geweldig.

Groetjes suze

*_Samantha_* zei

erg mooi. prachtig!

* Gr Samantha..

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ook deze is prachtig Cora, super mooi! En Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
Groetjes van Jacqueline

creacora zei

dank jullie!!

xx Cora

jolanda zei

wow Cora, deze is ook wel heel erg mooi zeg! Van harte met de verjaardag van je moeder en wat zal ze blij zijn!! groetjes jolanda

Kaatje zei

ook deze is prachtig geworden!

groetjes,
Annika

Margreet zei

Wauw wat n prachtig doosje meis, die andere die je voor jezelf hebt gemaakt vind ik ook erg mooi.
Liefs Margreet

chantal zei

schitterend doosje cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

dank jullie !!!!!!!!!!

xxxxxxx Cora

Neline zei

Prachtig Cora, mooi papier en super versierd!!
groetjes
Neline

creacora zei

dank je Neline !!

xx Cora