Pagina's

woensdag 26 mei 2010

Make a Wish


Hallo allemaal,
Zo het is weer een tijdje geleden, ben even lekker weggeweest met de hemelvaart en pinksterdagen,dus wordt het nu wel weer tijd om een bijdrage te leveren op de blog!

Mijn kaartje is 13,5 x 13,5 cm , en het papier dat ik gebruikt heb is van Basic grey paperpad Cappella, dit is een van de nieuwste series van basic grey en is een super mooie pad met leuke prints.
De stempels zijn van magnolia, van de fairytale serie, ik heb de fairydust tilda gemaskerd op de armchair. En weer ingekleurd met de copic markers nrs: E00-E02-E11-E29-E33-B00-B0000-YG93-YG95-G85.
Verder heb ik gebruikt : stickles, tekst stempel van lianne design,chalk,plakparels,prima marketing hortensia bloem, papieren roosjes,takjes van de mcgill pons, en een wit papieren kanten onderzetter (heb ik bewerkt met een cats eye chalkpad.)
Bedankt voor het kijken!!
Groetjes, Vera

7 opmerkingen:

creacora zei

wat een prachtige kaart Vera leuk zo magnolia in de stoel
ik heb deze ook bij Astrid besteld hoop dat ie morgen komt mijn handen jeuken hihi

groetjes Cora

scrapgirlmarianne zei

jeetje deze is gaaf zeg!
Erg mooi.

Groetjes Marianne

Anoniem zei

Dit is echt een van mijn ( nieuwe ) favoriete stempels je kunt ze voor zoveel dingen gebruiken. Erg leuk kaartje.

groetjes Monique

Neline zei

Wat een leuk kaartje Vera!
Leuk gedaan met de stoel.

groetjes
Neline

Riet zei

Wat een prachtige kaart Vera.

Liefs Riet.

chantal zei

schitterend katrje vera
erg leuk gedaan
liefs chantal

Margreet zei

wat n leuk kaartje Vera, en wat gaaf zo met de stoel.
Liefs Margreet