Pagina's

dinsdag 4 mei 2010

Proficiat

hoi allemaal deze kaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld uit het magnolia magazine
vond hem zo leuk en dacht die ga ik ook proberen te maken
heb drie leuke dames uitgezocht en gemaskeerd  ingekleurd met de copics
verder een taartkleedje gebruikt een grote ,tekst , bloemen ,roosjes en takjes gemaakt met de takjespons , het papier is van magnolia ,de vlindertjes zijn stempeltjes van de  Action
ben benieuwd wat jullie er van vinden
allemaal een fijne dinsdag gewenst en tot gauw groetjes Cora

15 opmerkingen:

chantal zei

wouw cora
wat een schitterend kaartje
erg leuk gedaan
liefs chantal

Tanja zei

Cora...in een woord PRACHTIG!!
Liefs,
Ester

Neline zei

Helemaal super Cora!!
Leuk ingekleurd en mooi papier.
groetjes
Neline

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een schattig kaartje
groetjes miranda

Nelleke zei

Wat een leuk kaartje is geworden Cora

groetjes Nelleke

Christa zei

zo gaaf geworden zeg ,zag deze ook staan in het blad ,mooi gemaakt hoor xx christa

Miranda zei

Wat een super gaaf kaartje erg goed gelukt
Het papier is ook super !!!
Groetjes Miranda..

verascrap zei

Inderdaad een hele leuke idee die stempels zo te gebruiken.Mooie papier heb je er ook bij gebruikt!!Super.
groetjes, vera

Anoniem zei

Vind ze alleen toch leuker dan zo achter elkaar.

Groetjes monique

creacora zei

dank jullie !!

en Monique ik vind ze alleen ook erg leuk maar vond het leuk om deze een keer te maken

groetjes Cora

astrid zei

Hoi Cora

Ja hij is weer super Cora, en ik heb gelijk nog een vraagje, ik had vandaag weer iemand in de winkel, die het heel moeilijk vind om te stempels te maskeren, omdat je er niet doorheen kunt kijken, ik heb haar wat tips aan de hand gedaan, maar heeft één van jullie ook nog leuke tips?

Groetjes Astrid

*_Samantha_* zei

erg mooi!

ben gelijk volger van je geworden,
wat je maakt zulke leuke dingen

creacora zei

dank jullie meiden en een tip pff moeilijk
ik maak eerst de cirkel snij dan de cirkel iets kleiner dat randje leg ik op de cirkel dan doe ik de eerste stempel die stempel ik op de cirkel voor de 2e knip ik eerst de vorige uit op gewoon papier die leg ik erop dan de 2e stempelen en de derde net zo heel simpel dus eigelijk geen tips maar het is gewoon oefenen en netjes stempelen soms kost het wat papier maar uiteindelijk de aanhouder wint !!

groetjes Cora

creacora zei

de 2e stempel ik meestal dicht bij het haar van het meisje dan zie je altijd het gezichtje van de tweede

nou succes
gr Cora

Margreet zei

wauw deze is gaaf zeg, ik had t ook in t magazine zien staan en dacht ook gelijk zo das leuk. Is weer eens wat anders he en vind de 2 lusjes van je tilda papier zeg maar er ook erg leuk bij staan.
Liefs Margreet