Pagina's

donderdag 6 mei 2010

Van Harte

hoi hoi hier weer een bijdrage voor het blog van mij
heb deze week niet stil gezeten hihi en er is van alles uit mijn handjes gekomen
deze kaart heb ik nagemaakt naar het idee in het magnolia magazine en ook mijn eigen draai aan gegeven
de stempels zijn van magnolia allebei te koop bij Astrid ,het papier is van Tilda
roosjes , bloemen en een groot taartkleedje de tekst weet ik niet die heb ik al zo lang
nou groetjes en tot de volgende keer
bedankt voor het kijken !!!
xxx Cora

8 opmerkingen:

Margreet zei

wat n leuke kaart meis, en wat grappig dat je de gieter hebt gebruikt die heb ik toevallig ook net in zitten kleuren.
Vind t n lief kaartjes zo met die kleurtjes. Blijft erg mooi papier ook he.
Liefs Margreet

Nelleke zei

Heel leuk geworden zo met de gieter,mooie kleurtjes.

groetjes Nelleke

verascrap zei

Hoi Cora,
Eeen super leuke kaart hoor, en die gieter die blijft altijd gaaf!!!!
groetjes, Vera

creacora zei

dank jullie ja idd de gieter is een toppertje !!

groetjes Cora

Made by Janet zei

Wat een schitterende kaart!!!

Groejtes Janet

Neline zei

Wat een superleuk kaartje Cora!!
lieve kleurtjes, en de gieter is ook super leuk...
groetjes
Neline

chantal zei

schitterend kaartje cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

dank jullie

xxx Cora