Pagina's

woensdag 5 mei 2010

Whats up!


Hoi allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij!
De kaart is 13,5 x 13,5 cm groot, en de papier die ik gebruikt heb is van Magnolia, het zijn de So Spooky Skull & Bones en de So Spooky Halloween Plaid.Deze passen perfect bij de pirate stempels...vind ik!
De stempels/afdrukjes zijn van de nieuw magnolia serie, De Tilda with jolly roger http://www.creashop-duymelot.nl/?page=catalog&view=product&product_id=1338 en de Barrel en skull stempel http://www.creashop-duymelot.nl/?page=catalog&view=product&product_id=1345 van deze stempel heb ik alleen de barrel gebruikt.
Ik heb ze ingekleurd met de copic markers nr: E00-E02-E33-E37-C1-C3-W3-W5-V15-V17-V0000-V01.
De ondergrond van de afdrukjes heb ik gemaakt met de spellbinders nestabillities Label eight.
Verder heb ik het rustig gehouden en alleen nog een prima marketing bloem,papieren roosje en de tekst whats up gebruikt.
Ben er zelf erg blij mee.

Groetjes, Vera

7 opmerkingen:

Made by Janet zei

Leuke kaart is het geworden en idd dat papier past er heel goed bij!1

Groetjes Janet

chantal zei

schitterend kaatrje vera erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

heel leuk kaartje Vera en dat papier wow gaaf !!!

groetjes cora

Riet zei

Wat een prachtige kaart Vera.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje Vera, zo mooi!
Groetjes van JAcqueline

Margreet zei

wauw wat n leuke stoere kaart is t geworden zeg. En dat papier past er indd perfect bij.
Liefs Margreet

verascrap zei

Hoi dames,
bedankt voor jullie reacties.....voor degene die er belang bij hebben, de papier die ik bij de piraat tilda heb gebruikt is te koop bij astrid in de winkel. Ze zou het binnenkort in de webwinkel zetten!!
groetjes, vera