Pagina's

zaterdag 8 mei 2010

Merry Christmas Tree





Alvast maar weer in de sfeer te komen ,neehoor grapje ik kan niet wachten tot de zomer .
Ik heb een soort van kerstboom schuifkaart van gemaakt .
stempeltje is van magnolia uit de nieuwe serie
gekleurd met copics , (heb de kleurtjes niet genoteerd ik weet het stom)
papier heet eskimo kisses weet ff merk niet meer
wat leuke plak strass en stickels
en alle maal verschillende bloemen ponsen gebruikt voor de papieren bloemen
inkt voor de randen
de tekst stempels zijn van marianne design kerst serie
Ik wens iedereen een fijn weekend en een gezellige moederdag toe xx groetjes Christa

4 opmerkingen:

creacora zei

haha die kerstsfeer mag nog wel een hele poos wachten hoor Christa !!
maar je kaart is prachtig wat een schitterend idee zo met een soort boom heel leuk bedacht ik vind hem dan ook super !!!

groetjes Cora

verascrap zei

Hoi Christa,
wat heb je een super leuke kerstboom/kaart gemaakt zeg, veel werk geweest zeker??
Mooi hoor!!
groetjes, vera

Neline zei

Hoi Christa, wat een super boom
Ik denk dat het best wel veel werk was..
enne....kerst...ik moet er ff nog niet aan denken hoor!

chantal zei

schitterend kaartje christa
erg leuk gedaan
een hele fijne moederdag vandaag
liefs chantal