Pagina's

zondag 9 mei 2010

Een huwelijks kaartje


Deze keer een huwelijks kaartje. Ik heb hem gemaakt met de nestabilities fleur de lis die ik pas bij Astrid besteld had.

De kaart was voor een trouwe demobezoekster van me. Ze heeft hem inmiddels ontvangen, dus ik mag hem laten zien.

Ik heb het kaartje verder heel eenvoudig gehouden, met zo'n prachtige nestabilitie vind ik zelf dat je meer niet nodig hebt.

Allemaal nog een gezellige avond verder, enne....tot de volgende kaart;)
groetjes
Neline

3 opmerkingen:

chantal zei

schitterend kaatrje neline
erg leuk gedaan
liefs chantal

astrid zei

Ik vind het een hele sjieke kaart, leuk gedaan, zo zie je dat het niet altijd zo ingewikkeld hoeft he...

groetjes Astrid

creacora zei

heel mooi Neline en idd de mal is al zooo mooi dat ie verder niet veel meer nodig heeft !

Groetjes Cora