Pagina's

donderdag 27 mei 2010

make a wish

hoi allemaal ik ben lekker aan de freubel geweest want lekker buiten zitten zat er
vandaag niet in
ik heb maar een trappenkaartje gemaakt met magnolia Simsalebim ( fairytaile collection )
verder heb ik de tekst op de pc gemaakt , de bloem  is  ook  een magnolia stempel
het papier weet ik effe niet meer want het is nu op dus geen naam meer te vinden hihi
nou verder afgewerkt met wat roosjes ,kant en een jute strikje
dit was weer een bijdrage van mij fijne avond allemaal en tot gauw ....
groetjes Cora

7 opmerkingen:

CraftyC zei

Your card is gorgeous and so beautifully coloured!
Clairex

creacora zei

thankxx Claire !!

xx Cora

Neline zei

Weer een bjoetie Cora!
Leuk modelletje, leuke zonnige kleurtjes.

groetjes
Neline

Riet zei

Ohhh wowww Cora,wat een prachtige kaart,zo lief die stempel,heel mooi papier.

Liefs Riet.

creacora zei

dank je Dames !!!

xx Cora

Thea zei

Leuke kaart :):)

Gr Thea

creacora zei

dank je Thea !!

xx Cora