Pagina's

maandag 18 april 2011

Doosje paracetamol!

Hallo allemaal,

Het is weer maandag dus mijn beurt om jullie weer iets te laten zien wat ik heb gemaakt.
Ditmaal een doosje paracetamolletjes die ik afgelopen weekend wel nodig heb gehad LOL.
Hiervoor heb ik een doosje paracetamol voorzichtig uitelkaar gehaald en deze als mal gebruikt.

Nadat het doosje klaar was heb ik de paracetamol er weer ingedaan.
Het papier wat ik heb gebruikt is weer van Maja Design serie Du och Jag die je HIER kunt vinden in de webwinkel van Astrid en de beterschapslabel is een stempel van Magnolia.
Voor de rest heb ik het gewoon lekker rustig gehouden.

Ik wil jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige creatie, is altijd heel leuk om te lezen.
Als jullie zin hebben kan je ook nog met de wedstrijd meedoen waar zo'n gave Doily stans mee te winnen valt, dus zeker de moeite waard dames!

Wens jullie alvast fijne paasdagen met veel zon.
Groetjes Tineke


11 opmerkingen:

Tinie zei

Wat weer een prachtige creactie Tineke, heel erg mooi!!!

Groetjes Tinie

verascrap zei

Hoi tineke,
Wat een leuke doosje heb je weer gemaakt, erg origineel idee !! Ik had het al op je eiegn blog gezien....mooi papier weer !!
groetjes, Vera

Wanda zei

je hoofdpijn gaat spontaan over van zo'n paracetamol doosje :-)

groetjes, Wanda

creacora zei

ook ik heb het doosje al op je eigen bloggie gezien erg leuk en het papier wow wow gaafffff
ook het nieuwe papier is weer jammie heb vandaag een pakketje binnen gekregen

groetjes Cora

Neline zei

wat een leuk doosje Tineke! en wat een origineel idee! super gedaan
groetjes
Neline

Tineke zei

Dank jullie wel hoor meiden!

Groetjes Tineke

Unknown zei

Hihi, wat een grappig ideetje als beterschaps presentje!! Groetjes, Frea

Margreet zei

wat n leuk idee zeg, het ziet er weer schitterend uit hoor meis.
Liefs Margreet

Tineke zei

Dank je wel hoor Margreet!

Groetjes Tineke

chantal en sygrid zei

schitterend doosje tineke
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Tineke zei

Dank jullie wel hoor dames!

Groetjes Tineke