Pagina's

vrijdag 29 april 2011

its your Day

hoi allemaal hier weer een bijdrage van mij voor het blog
het Roze   papier dat ik heb gebruikt heet Lace Flower
en het Grijze papier heet `Love Letter het is van Magnolia en  je vind het hier in de shop

Stempel Magnolia met Viool
bloemen ,roosjes en Candeliers hart ( van magnolia)
de tekst heb ik uitgeknipt van een vel Pion papier je vind het hier ook kun je uit dit vel mooi vlinders knippen !!

de Swirl is er één van Marianne Design
ik heb alles gekleurd met Distress inkt

de kleuren die ik heb gebruikt

gezicht , armen Tattered Rose , Vintage photo
wangen : worn lipstick , fired Brick
jurk : Spun Sugar , Victorian velvet
truitje/ schoenen  : Weathered Wood
Haar : Walnut Stain ,Pumice stone
Viool : Walnut Stain

Nou dit was weer mijn bijdrage van deze week
wens ik jullie allemaal een hele  gezellige  Koninginnedag !!!!

en tot volgende week Groetjes Cora

11 opmerkingen:

yvon zei

Ooh, wat een plaatje. Schitterende kaart, mooie kleuren en geweldig papier.
Groetjes, Yvon

Maris zei

heel mooi hoor gemaakt

Christina C. zei

Wow....totally stunning creation!!!!!! That's one of my favorite Tildas and you showcased and colored her magnificently.

Tineke zei

Wauw super gemaakt weer Cora, toppie meis!
Jij ook een hele fijne koninginnedag.

Groetjes Tineke

Neline zei

hij is weer prachtig! super gedaan!
groetjes
Neline

creacora zei

dank jullie !!

Thankxx Christina !!

groetjes Cora

Jeanet zei

Een superrrr kaartje Cora...prachtigggg gekleurd !
Groetjes Jeanet

Ellen zei

Prachtige kaart: ziet er erg mooi uit! Mooi papier en mooie kleuren gebruikt: top.

groetjes, Ellen

chantal en sygrid zei

schitterende kaart cora
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

verascrap zei

Hoi Cora,
Wat heb je weer een leuke kaart gemaakt, leuk zo die cirkel!!
groetjes, vera

creacora zei

dank jullie meiden !!!

Groetjes Cora