Pagina's

dinsdag 19 april 2011

happy birthday

Hoi hoi,
vandaag is het mijn beurt weer om n kaartje te plaatsen. Ik heb zo'n warrige week achter de rug dat ik er vorige week niet aan toe gekomen ben. Ik wilde vanmorgen ook lekker aan de freubel om een kaartje voor het blog te maken.
Het kaartje is nog niet af dus als ik deze vandaag af krijg dan plaatst ik hem alsnog maar voor nu een kaartje die ik pas gemaakt heb.


Het papier is van BoBunny-Jasmyne en de stempel is van de butterfly collectie die je *hier* kan vinden.
Ik heb tilda met copics ingekleurd. E50,51,R20, YR23,21 Y21 V15,12,05,06,01 V000 YR31 E31 YG93.
De bloemen zijn van prima marketing. deze zitten in zo'n zilverkleurig blikje.

ik wil jullie ook nog bedanken voor de leuke reacties op mn vorige post.
Fijne dag nog en geniet lekker van t zonnetje.

7 opmerkingen:

Maris zei

lieffie hoor xx

creacora zei

hoi ja ik ken het druk druk druk ook ik heb van de week niet veel tijd om te freubelen maar volgende week hoop ik eens lekker te gaan zitten hihi
super leuk kaart meis en heerlijk dat zonnetje he !!!

Groetjes Cora

Neline zei

ondanks dat je het druk hebt, toch nog een leuke kaart gemaakt! super gedaan!
groetjes
Neline

Liefs Ineke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.

Groetjes van Ineke

verascrap zei

Hoi Margreet,
Je kaart is leuk hoor,leuke combinaties van kleuren.
groetjes, vera

Tineke zei

Leuke kaart heb je gemaakt hoor Margreet!

Groetjes Tineke

chantal en sygrid zei

schitterende kaart margreet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid