Pagina's

woensdag 6 april 2011

I hope my card will make you smile


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik alleen mijn kaart voor de wedstrijd van April om jullie te laten zien!

We zijn namelijk al iets meer dan een week in de keuken/kamer bezig met plavuizen en laminaat leggen .....dus heb ik mijn knutsel spullen al een tijdje niet gezien !!

Maar na 15 jaar wil je wel eens wat anders...dus moet je er wat voor over hebben toch??

Gelukkig hebben we het gisteren afgemaakt....dus kan alles weer terug op z'n plek !

Mijn kaart is gemaakt met het Maja Design papier van de serie Minna Vanner Rosa Marina,

wederom een mooie serie in zacht roze kleuren, je kunt het hier vinden.

De stempel is van Magnolias nieuwe serie Butterfly Dreams en heet "hello little butterfly", die je weer hier kunt vinden.De ronde tekst is van de stempels van Nicole Verkooijen, die hier kunt bestellen.

Ik heb het weer ingekleurd met de copic markers nrs: E00-E02-E41-E42-E43-E44-E70-E71-E74-E77-R00-R000-R0000-R83.

Verder heb ik gebruikt: roze satijnen lint, vlinder bedel,zilverkleurige metalen hoekjes,perlen pen,wat roosjes en een grote bloem.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden...en tot de volgende keer!!

Groetjes,Vera

8 opmerkingen:

Christina C. zei

Ohhhhhh, this is so precious! I adore this sweet image and you colored her magnificently.
Love those gorgeous corner adorners!
Stunning work, as always!!!

verascrap zei

Hi Christina,
Thank you for your nice comment on my card!!
It's fun to read your comments every week....
vera

Tineke zei

Super gemaakt weer Vera, ik vind hem nog steeds toppie!

Groetjes Tineke
p.s. het huis weer helemaal naar je zin?

Marie-Anne zei

Wat een mooi kaartje! Succes met de verbouwing.

Marie-Anne

verascrap zei

Hoi tineke,
Ja eindelijk komt alles weer op z'n plekje ...het was even een werk en rommel....maar het is echt schitterend geworden. De komende tijd kunnen we genieten van de resultaat.
groetjes, vera

creacora zei

hoi Vera een bjoetie meis en dat papier super he deze lieve serie ik vind het een prachtig kaartje !

ja verbouwen is niet leuk maar het resultaat des te leuker geniet lekker van je nieuwe vloer !!

groetjes Cora

Miranda zei

Super mooi kaartje en het stempeltje is een schatje
Gr, Miranda

chantal en sygrid zei

hoi vera
wat een schitterende kaart heb je gemaakt zeg
erg leuk
groetjes chantal & sygrid