Pagina's

zaterdag 30 april 2011

vintage kaartendoosje


Ik had nog een stapeltje oude kaarten liggen waar ik eigenlijk een mooi doosje voor wilde om ze mooi in op te bergen. Er zitten kaarten van rond 1900,  uit o.a. Frankrijk tussen dus vind het een beetje zonde om ze maar gewoon ergens neer te leggen. Van Astrid had ik het geweldige pion papier  gekregen en dit is dus echt het ideale paier voor dit soort projecten. het doosje is een simpel sigaren doosje, het stinkt niet naar tabak omdat de sigaren die erin zaten in kokers zitten., De oude roosjes en parelketting komen uit een brokant winkeltje hier in de stad. Ik ben zelf heel blij en tevreden over het resultaat als ik dat zo mag zeggen.
Allemaal gezellige konginnedag.
Groetjes Lenet

8 opmerkingen:

Gea zei

Wauw, mooi hoor!
groetjes Gea

celia zei

Schit-ter-end!!!!!! Echt geweldig mooi, weer helemaal in je kleuren! ;-))
Heel veel liefs,Celia.

Neline zei

Wauwwww...prachtig gedaan Lenet!
groetjes
Neline

chantal en sygrid zei

schitterend doosje lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Sandra zei

superleuk schitterend doosje
gr sandra

creacora zei

O Dat ziet er Top uit Lenet !!

Groetjes Cora

yvon zei

Wow, wat geweldig mooi is dat zeg. Superrr.
Groetjes, Yvon

Tineke zei

Wauw mooi gedaan hoor Lenet, supergaaf!

Groetjes Tineke