Pagina's

vrijdag 8 april 2011

Doosje


goedemorgen allemaal weer mijn dag om wat te plaatsen
ik ben druk met workshop projectjes  voor bij mij thuis , en deze wil ik jullie laten zien omdat ik
hem zo leuk vind
het is een wat groter doosje , ik heb er even wat kantjes in gedaan voor de foto
het model en patroon heb ik zelf bedacht ik heb het bekleed met Maja Design
serie `Fika `die vind je hier

het magnolia tje is er één van de nieuwe serie

de rozen heb ik gemaakt met de nieuwe creatables van Marianne desingn ( april ) ik heb gebruikt
de `Engelse Roos `` in de shop zie ik alleen de Chineese daar kan je natuurlijk Astrid over mailen


verder wat lint , doohickie Magnolia label , bedeltje vlinder
wat kleine freubels

en de mooie Doily`s  te pre-orderen zijn bij Astrid,  informatie op de site
o krijg net mail dat ze binnen zijn bij Astrid  dus heb je ze besteld ze komen er z.s.m aan !!


nou dit was ie weer fijn weekend en geniet van het zonnetje

groetjes Cora

9 opmerkingen:

Tinie zei

Het is weer een plaatje geworden Cora, super leuke details en kleuren!!!

Groetjes Tinie

Elly zei

Een schattig doosje Cora!!

groetjes, Elly

chantal en sygrid zei

schitterend doosje cora
erg leuk gedaan
groetjes chantal & sygrid

Tineke zei

Wat een supergaaf doosje heb je weer gemaakt Cora, schitterend vind ik hem, en super dat de doilys er zijn ;)hoop dat ie hier morgen op de mat valt.

Groetjes Tineke

creacora zei

thankxx en dames er is een mooie Doily te winnen !!
dus doe mee !!!

Groetjes Cora

Unknown zei

Wat een gaaf doosje! Die Doily is inderdaad ook super, enne ... die roosjes ook.

groetjes, Claudia

creacora zei

haha ja is allemaal super leuk heb vanmiddag de Chineese roos gekocht hier op de markt kon het niet laten

gr Cora

Neline zei

wat een leuk doosje, je gaat lekker zeg!
De doily is super hé...ik krijg hem morgen als het goed is.:):):)
groetjes
Neline

creacora zei

ja he heb er lekker de vaart in

de Doily is idd super ! :)

Groetjes Cora