Pagina's

donderdag 28 april 2011

Mini Magnolia

Vandaag is het weer mijn beurt, en wat een ander weer vergeleken met vorige week!
Het is hier koud, het begint net te regenen:(.....wel ideaal freubelweer, want met dat warme weer kwam er bij mij wel wat minder uit mijn handen.

Ik heb me een beetje uitgeleefd op deze kaart, lekker rommelig, van alles wat.

Ik heb 4 mini magnolia's en een grote tilda gestempeld op kraft en ingekleurd met de derwents.


De mini magnolia's vind je hier en de Tilda met konijn vind je hier

Als achtergrond papier heb ik magnoliapapier gebruikt. Daar op een doily die ik gestanst heb met de doily stanzen. Je vindt ze hier

De mini magnolia's zitten achter een filmstrip die ik gestanst heb met een Tim Holtz stans. Het vogelkooitje en het vogeltje zijn ook een Tim Holtz stans.

De tekst en de sterren zijn stempels van de serie "You are so special" en die vind je hier

Als iets niet in de webshop te vinden is, kunnen jullie altijd een mailtje naar Astrid sturen, wellicht heeft ze het nog wel in de winkel.

Allemaal nog een gezellige dag.
groetjes
Neline

12 opmerkingen:

Made by Janet zei

oooh wat een geweldig idee!!!!
Echt een supermooie kaart!!

Groetjes Janet

Maris zei

prachtiggggggg heel knap gemaakt xx

creacora zei

o Gaaf is ie Neline je hebt er lekker veel creativiteit in gebracht een Kanjer !!

Groetjes Cora

marjoleincreatief zei

Wow wat knap om zo'n mooie kaart te maken in deze kleurtonen. Grote complimenten hoor!!!

Groetjes marjolein

marijke zei

wat een geweldige gave kaart heb je hier weer staan mag ik vragen hoe je die filmstrip hebt gemaakt is dat een stans?

Lia zei

Wauw, deze is echt gaaf zeg, wat een leuk idee om ze op de filmstrip te plakken, ik heb nog geen mini's aangeschaft, twijfel nog, maar vind je kaart super.
Heeft hier ook een klein beetje gedrupt,

groetjes Lia

Tineke zei

Wauw wat supergaaf gedaan Neline, toppie idee zo en vind de kleuren ook gaaf!

Groetjes Tineke
p.s. hier is het de hele dag droog geweest en het zonnetje schijnt lekker ;-)

Jopie zei

heel leuk die kleine tilda's en super idee om ze op een filmstrip te plakken.
groetjes jopie

Gea zei

Wat een ontzettend leuk idee om de mini-tilda's zo te gebruiken! Het staat echt hartstikke mooi
Je kaart is echt een plaatje.
Groetjes Gea

verascrap zei

Hoi Neline,
Ik vind je kaart echt super, heel mooi gedaan en heel anders.....leuk hoor!!
Groetjes, vera

chantal en sygrid zei

schitterende kaart neline
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Jolanda zei

Hallo Neline, wat een prachtige kaart,zo mooi gebruik gemaakt van de mini magnolia's echt mooi! Groetjes Jolanda.