Pagina's

woensdag 13 april 2011

We are all Special


Hoi Allemaal,

Wat hebben we een mooi weer gehad afgelopen weekend ...niet dan?? Ik heb de hele weekend lekker buiten gezeten en een lekker kleurtje gekregen......dus moest ik maandag avond druk aan de slag om wat te maken voor op de blog te zetten vandaag !

Mijn kaart van vandaag heb ik gemaakt met Maja Design Papier Rosa Marina die je hier kunt vinden.

Ik wou gelijk mijn nieuwe stans van cheery lynn designs gebruiken, de heart to heart lace doily.

Wat kun je hier veel mee doen,heel leuk om met elkaar te combineren. Ik heb de dicht hart gemaakt van maja papier en de open gewerkte hart met roze bazill cardstock.

De stempel is van de Magnolia serie butterfly dreams en heet "Tilda with daffodil". Je kunt deze hier vinden bij Astrid in de webwinkel.

Ik heb de volgende copic kleuren gebruikt: E00-E02-E41-E42-E43-E70-E71-E74-E77-YG93-YG95-YG97-R00-R000-R0000-R81-R83-R85-R89.

De tag heb ik zelf geknipt en de tekst is van lily of the valley.

Verder heb ik gebruikt: roze roosjes,witte bloem, bruin chalk,roze lint en parel steeltjes.

Zo dat was het weer voor vandaag,bedankt voor het kijken en ik hoor graag hoe jullie deze kaart vinden.

Groetjes, Vera

10 opmerkingen:

Marie-Anne zei

Wat een mooi kaartje.

Marie-Anne

Neline zei

prachtige kaart Vera! De stans is super hé!
en prachtig papier heb je weer gebruikt.
groetjes
Neline

Marlieke zei

Ik geloof dat ik die doilystans ook erg leuk vind! Je hebt een supermooi kaartje gemaakt!

Mandy's Magnolia cards zei

wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt zeg :)
groetjes, mandy

verascrap zei

Hoi Meiden,
Bedankt voor jullie reacties op mijn kaart, en ja die stans (ook de andere) zijn erg mooi he!!
groetjes, Vera

creacora zei

hoi Vera wat een super mooi kaartje meis en de Doily is prachtig !!!
een kanjer hoor !!en heerlijk he dat mooie weer word het weekend weer lekker weer

Groetjes Cora

Tineke zei

Wauw gaaf gemaakt weer Vera en die doily is ook toppie, maar ja je kan niet alles hè dus daar moet ik nog even voor sparen ;)
p.s. ook lekker roze hoor!

Groetjes Tineke

m@deliefjuh zei

heel gaaf gemaakt weer

Marleen zei

Ja, ik had ook zin weer wat te maken na in de zon te hebben genoten.
Wat een ontzettend lief kaartje, je zal het maar krijgen, dan word je helemaal blij!

Miranda zei

Wat een mooi kaartje en dat papier is zoooo mooi !
Gr, Miranda