Pagina's

vrijdag 22 april 2011

Happy Easter

hoi allemaal een beetje later dan de bedoeling maar goed dan toch
hier mijn bijdrage voor deze week
Happy Easter voor jullie allemaal
het schitterende papier en  ook het  label en de  tekst zijn van het nieuwe ` Pion Design papier ` Astrid
heeft dit papier sinds kort in de Shop en het papier is zooo ontzettend mooi

voor alle soorten van dit papier de vlinders , de tekst  kijk maar eens  hier in de shop

het papier heeft een  wat vintage look ik vind dit papier prima passen bij de magnoliastempels
ook de vlinders zijn van deze serie
de gehaakte bloemetjes heeft mijn mams gemaakt de harten zijn kraaltjes

ik heb magnolia met lammetje  gekleurd met Distress inkt

 de hoekjes kunnen jullie  in de shop vinden kijk maar eens  hier  !!
nou dit was ie weer voor van de week wens ik jullie allemaal hele fijne paasdagen

en Astrid een hele fijne verjaardag !!!

Groetjes Cora

6 opmerkingen:

Welkom bij Happy Stamper zei

wat een geweldig leuk en lief kaartje zeg.

ik wens jou ook hele fijne paasdagen toe

lieve groetjes
angelique

Neline zei

Wat een gave kaart Cora! heerlijk om mee te werken het pion papier.
Super gedaan hoor, mooie details.
groetjes
Neline

tanja zei

Hoi cora Wat heb je er weer mooie kaart van gemaakt werk om me kaartjes ook met zelf gemaakt bloemen leuk zijn ze die van jou xxxx tanja

chantal en sygrid zei

schitterende kaart cora
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Tineke zei

Wauw wat ontzettend gaaf gemaakt weer Cora, super hoor!
Jij ook hele fijne paasdagen!

Groetjes Tineke

creacora zei

dank jullie !!

groetjes Cora