Pagina's

vrijdag 15 april 2011

Doosje


goedemorgen allemaal hier weer een bijdrage van mij voor het blog
ik heb deze keer weer een doosje gemaakt
het papier is van :   Maja Design

de stempel is  van Magnolia butterfly dreams ,  je vind haar hier
het label is uit de `Bon Voyage collectie `
ik heb alles gekleurd en de   randen aangezet met Distress inkt

een Doily heb ik gebruikt die vind je  hier
heb deze beinkt met walnut Stain

de blaadjes heb ik gemaakt met een stans van magnolia
de rozen ik vind  ze super en erg leuk om te maken dit is de Chineese roos die vind je hier

de kleuren distress die ik heb gebuikt
haar :      walnut stain, antique linnen
gezicht : tattered roze , vintage photo , wangen : worn lipstick
jurk :      milled lavender , dusty concord
vlinder : dusty concord , vitage photo , frayed burlap

nou dit was ie weer voor deze week
hoop dat het mooi weer word het weekend en a.s woensdag want dan is het mijn birthday

nou fijn weekend , bedankt voor het kijken en jullie leuke reacties die ik altijd met veel plezier lees

en p.s de wedstrijd meiden oooo die prijs die is helemaal Top dus kom op dames ......

groetjesCora

11 opmerkingen:

creacora zei

dank je wel Margo !!

groetjes Cora

martina's kaartjes zei

heel mooi gedaan ! super,
groetjes, martina
x

verascrap zei

Hoi Cora,
Leuke doosje heb je gemaakt en die bloemen zijn super mooi!!
Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag...veel plezier!!
groetjes, vera

Tineke zei

Supergaaf doosje heb je weer gemaakt Cora, leuke doily, rozen en dat afdrukje zo leuk!
Jij ook een heel fijn weekend en hoop dat het woensdag ook superweer is.

Groetjes Tineke

creacora zei

dank jullie meiden !!!

Groetjes Cora

Sandra zei

erg mooi kaartje, mooie kleuren combi
gr sandra

chantal en sygrid zei

wouw schitterend doosje cora
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

creacora zei

dank jullie !!!!!!

Groetjes Cora

Marcella zei

Wauw mooi vind de rozen ook super .
groetjes marcella

creacora zei

dank je wel Marcella !

Groetjes Cora

Margreet zei

wat n prachtig doosje hebt je gemaakt Cora, en je bloemen zijn ook schitterend
Liefs margreet