Pagina's

vrijdag 1 april 2011

nu eens Edwin

hoi allemaal het is vrijdag dus mijn dag om wat te plaatsen
ik heb eens gekozen voor Edwin die zien we niet zo vaak voorbij komen
en ik ben weer aan het maskeren geweest alleen Edwin heb ik erop geplakt de rest is gemaskeerd
het zijn verschillende stempels de wegwijzer is van is van magnolia , ook de tulpjes 
en de tekst maar het zitbankje niet van CC Desingn

het papier is uiteraard weer van Maja Design dat vind je hier in de shop

een taartkleedje , bloemen de gehaakte heeft mijn mams gehaakt dank daarvoor !!de swirl is er één van Marianne Design de blaadjes en het hekje zijn doohickies van magnolia


de kleuren van de Distress :
huid wangen : tattered rose / vintage photo wangen : worn lipstick
haar ,Antique linnen , vintage photo
trui : Bundled Sage ,
broek : Chipped Sapphire
schoenen : watnut stain
wegwijzer : walnut stain , pumice stone
vogeltjes : Scattered Straw , wild Honey
vlinder : spun Sugar ,victorian velvet ,vintage photo
gras / tulpjes : Bundled Sage , victorian velvet



nou tot de volgende keer geniet morgen van die ene mooie lentedag
waarbij het rond de 23 graden word !
fijn weekend ! en tot volgende week !!  groetjes Cora

15 opmerkingen:

Neline zei

prachtige kaart Cora, je bent lekker aan het maskeren! Leuk om te doen hé.
Maar Edwin zit er in ieder geval supersss bij.
groetjes
Neline

marjoleincreatief zei

Gaaf zeg!!! Leuke kaart en weer eens wat andere embellishments.

Groetjes marjolein

Thea zei

Hoi Cora,


Prachtig, maskeren is leuk om te doen. Leuke stempel van Edwin.

Groetjes Thea

Jopie zei

Hoi Cora,
hele leuke kaart van Edwin en die bloemen zijn erg mooi.
groetjes, Jopie

Tinie zei

Wat heb je er weer een plaatje van gemaakt Cora!!

Groetjes Tinie

Marijke zei

WaT een prachtexemplaar is dit, leuk dat Edwin er een keer op staat.
Groetjes, Marijke en Chantal

Tineke zei

Super gemaakt weer Cora, leuk dat je Edwin eens hebt gebruikt! Moet bekennen dat ik Edwin niet heb ;)
Maar ik vind hem schitterend geworden.

Groetjes Tineke

Liefs Ineke zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Gr. Ineke

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een top kaartje!
Groetjes Jolanda.

creacora zei

dank jullie meiden en idd Edwin word nog wel eens vergeten en idd dat verdiend ie niet want wat is het toch een schatje !!

Groetjes Cora

roelie zei

ja dat vind ik ook en daarom dus ook deze stempel gekocht

een super mooi kaartje heb je er van gemaakt

ook het gehaakte bloemetje erg mooi er bij

gr roelie S

Christina C. zei

What a stunning Edwin card!!! Love all the details and the colors are fabulous. Gorgeous papers!

chantal zei

schitterende kaart cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

dank jullie meiden !! ik gebruik ook vaker een Tilda hoor dan een Edwin maar deze is toch erg leuk en ook weer eens wat andershe
Groetjes geniet van deze zonnige zaterdag !

xx Cora

verascrap zei

Hoi Cora,
wat een leuke kaart heb je gemaakt, eens wat anders een edwin, heb er zelf ook maar twee of zo denk ik !! Maak ook weinig mannen kaarten!
Mooi Gedaan hoor!!
groetjes, vera