Pagina's

zondag 10 april 2011

Lekker zoet!

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn vorige creatie.
Deze keer eens iets heel anders, nou ja anders.........;)
Omdat ik ook graag met de challenge van Magnolia Down Under wil meedoen heb ik deze keer geen scrappapier gebruikt.
In plaats daarvan heb ik dus de achtergrond bestempelt met een stempel van Magnolia (rozen), ik weet alleen niet meer van wanneer deze was.

En omdat gisteren de Doily Stans (English tea Party) op de mat viel, jippie ik blij, kon ik deze ook meteen gebruiken.
Wauw wat een gaaf ding echt super. Je kan deze nog HIER bij Astrid bestellen in de webwinkel.

De tag die ik heb gebruikt is er ook eentje van Magnolia (dies) weet alleen niet of Astrid die nog heeft maar je kan altijd even een mailtje sturen.


Hierboven nog even een close-up zodat je de doily en het afdrukje wat beter kan zien.
Natuurlijk heb ik Tilda weer ingekleurd met de copics en wel met de volgende nummers:
E41, E43, E44, E51 en E53
R20, RV000, R23 en R32
Kom voor meer foto's even een kijkje nemen op mijn eigen blog en als je zin hebt kan je ook met de CANDY meedoen die ik op mijn blog heb staan.

Zo dames dit was weer mijn bijdrage voor het blog en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden!

Groetjes Tineke

14 opmerkingen:

Marlieke zei

Lekker zet maar ook oh zo mooi!

Miranda zei

Super leuk kaartje !
Gr, Miranda

Sandra zei

dat ziet er weer leuk uit hoor tineke
gr sandra

creacora zei

o die is idd heerlijk zoet meis ik vind hem weer Supers !!!

Groetjes Cora

Unknown zei

Werkelijk een prachtige kaart Tineke!! En leuk hè, die doily stanzen?! Ik heb die andere, ook schitterend. EN ik ben een zoetekauw hoor, hoe zoeter hoe beter hihi!! Groetjes, Frea

Anoniem zei

Prachtige kaart geworden Tineke. Dat kan zo ook prima zeg zonder scrappapier. En ik ben ook gek op van die mooie roze kaarten. Blijft
mooi hoor roze. groetjes Joke

Neline zei

inderdaad lekker zoet, maar wel echt een bjoetie hoor!
groetjes
Neline

Tineke zei

Dank jullie wel hoor dames voor de leuke, zoete reacties ;-)

Groetjes Tineke

Liefs Ineke zei

Wat een schattig kaartje is dit.

Gr. Ineke

Tini zei

Heel schattig, ik vind het afdrukje zo mooi ingekleurd, ik heb alleen de Derwent potloden dat is toch minder diep van kleur.

Gr. Tini

Tineke zei

Dank jullie wel hoor dames en Tini dat vind ik dus ook vandaar dat ik mijn derwents verkocht heb en ben overgegaan op de copics!

Groetjes Tineke

verascrap zei

Hoi Tineke,
Wat een mooi kaartje, en lekker zoete kleuren...roze blijft mijn favoriet hihhihihhi.
groetjes, vera

Joke zei

Wat een prachtig rose kaartje en wat leuk dat je het scrappapier zelf gestempeld heb het ziet er mooi uit.
groetjes Joke

Tineke zei

Dank jullie wel Vera en Joke!

Groetjes Tineke