Pagina's

donderdag 24 februari 2011

een borduurtje...

Het is alweer donderdag vandaag....de tijd vliegt! Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te laten zien.

Ik heb een borduurkaartje gemaakt. Iets wat jullie niet veel van mij gewend zijn, maar borduren vind ik ook heel leuk om te doen.
1 x in de twee weken komen er een paar dames bij mij thuis die graag een borduurkaartje maken, voorbeeldjes heb ik dus altijd wel nodig.

Het borduurpatroon is van een mal van Petra van Dam...de "star collection"
Het papier is van Basic Grey


Het vogelhokje en het takje zijn creatables, de bloem is gemaakt met een crealies stans.
De "butterflies" zijn gemaakt met een Magnolia dies.


Dit kaartje heb ik gemaakt voor de flyer van Marianne Design voor de maand maart

Het leuke papier is van Eline's flowers paper bloc, het meisje is een flower girl.
Allebei komen ze in maart uit.
Het hart, het takje en de roosjes zijn gemaakt met een creatable.
De letters zijn gestempeld met Eline's alphabet.

Het is ideaal freubelweer vandaag, echt druilerig:(
Ik krijg vanmiddag wat visite..........vandaag ben ik een jaartje ouder geworden...
(ik zit nog net aan de goede kant van de veertig :)....haha...ga ik nog maar een jaartje van genieten;)

Gezellige dag!
groetjes
Neline

14 opmerkingen:

elisabeth zei

hoi hoi
wat een leuke kaart met de flower girl
echt mooi kleurtjes
mag ik je iets vragen hoe groot zijn die eline flower girl stempels
ik ben op zoek naar een niet te grote leuke eline stempels
voor op een doosje te gaan maken
hoop dat je me kan helpen
groeten elisabeth

Marie-Anne zei

Wat een leuke kaartjes!

Fijne verjaardag vandaag.

Groetjes,

Marie-Anne

Marlies zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Je hebt twee super kaarten gemaakt. Allebei heel erg mooi!
groetjes, Marlies

Gea zei

Het zijn mooie kaarten! Die nieuwe stempels van Eline zijn weer hartstikke leuk.
Groetjes Gea

Thea zei

Hoi Neline,

Prachtige kaartjes, en van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van. (sinds een week zit ik aan de "verkeerde" kant van de 40)

Groetjes Thea

Tinie zei

Hiep Hiep Hoera, Gefeliciteerd met je verjaardag!! En je kaarten zijn weer superrr, wat weer een leuke details!!!

Groetjes Tinie

Miranda Slagboom-de Groot zei

prachtige kaarten heb je gemaakt.
gefeliciteerd met je verjaardag.
groetjes miranda

Anoniem zei

Van Harte gefeliciteerd en een nog een hele gezellige dag.
Ik zit al heeeeeel lang aan de verkeerde kant zelf al aan de verkeerde kant van de 50 (lol)
als je maar gezond bent zeg ik altijd dat is het allerbelangrijkste.
JE kaartes zijn weer schitterend!!!!!!!

Groetjes Jannie.

Tineke zei

Superleuke kaartjes heb je weer gemaakt Neline!
Van harte GEFELICITEERD en nog een hele fijne dag verder.

Groetjes Tineke

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, vind de bovenste heel mooi.Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier.
Groetjes, vera

Helen zei

Hoi Neline, leuke kaarten hoor. Proficiat met je verjaardag (p.s. aan de andere kant van de 40 is het ook leuk hoor - ik mag het zelf nog naar beneden afronden, omdraaien lukt niet, blijft hetzelfde). Fijne dag gewenst.

creacora zei

hoi Neline wat een prachtige kaart meis dan bedoel ik allebei maar de bovenste is wel mijn favoriet wauw die is echt prachtig !!!
haha geniet er maar van meis maar ja de 40 oooo dan begint het leven pas hoor !!!hahaha
Van harte gefeliciteerd meis en nog hele vele jaren erbij hoor !!! en een hele fijne gezellig dag vandaag !!! met natuurlijk heeel veel leuke kado-tjes !!!!

Groetjes Cora

chantal zei

hoi neline
allereerst van harte gefeliciteerd
hoop dta je een leuek en gezellige dag ehbt gehad?
je kaartjes zjin weer erg mooi geworden
liefs chantal

Janny's Cards Creations zei

Ik vind ze alletwee erg mooi ook het bruine kaartje vind ik bijzonder mooi. Groetjes Janny