Pagina's

donderdag 17 februari 2011

Flowergirl

Hoi allemaal,
Vanaf vandaag zal ik de donderdag voor mijn rekening nemen ipv de zaterdag.
Ik heb een kaartje gemaakt met een nieuwe stempel van Eline, die begin maart in de winkel ligt;)
Ze heten flowergirlz.
Hier alvast een link naar de nieuwe produkten.

Ik vind ze zelf hele schattige meisjes!
Het papier wat ik gebruikt heb is van Eline's paperbloc nursery boy
De tekst komt van een oudere Eline's vintage clearstamps.
De takjes heb ik gestempeld met een stempel van Eline's huis en bewerkt met witte embossingspoeder. De poststempel en de briefkaart tekst is ook van Eline's huis.
De bloem is van stof en heb ik zelf gemaakt.

Het meisje is ingekleurd met distress inkt.
Voor de jurk en de roos heb ik antique linen gebruikt
Het haar en de schoentjes brushed corduroy en voor de steel van de bloem bundled sage.

Allemaal een gezellige dag en tot de volgende kaart;)
groetjes
Neline

13 opmerkingen:

Tinie zei

Oooo Neline wat een plaatje weer, schitterende kaart en dat afdrukje........ik ga geloof ik vandaag maar niet op de site kijken:)

Groetjes Tinie

Marlies zei

Wat een super schattige kaart Neline, heel erg mooi geheel!!!
groetjes, Marlies

creacora zei

hey Neline jij op de donderdag leuk meis
en ook je kaartje is weer een hele mooierd hoor
mooie bloemen en papier zier er allemaal weer top uit !!!

Groetjes Cora

Marijke zei

Wat een prachtig kaartje, de bloem van stof is erg mooi gemaakt.
Groetjes, Marijke en Chantal

Tineke zei

Super kaartje heb je weer gemaakt Neline en leuk dat jij nu op de donderdag bent ;)

Groetjes Tineke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieverdje Neline, mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt.

groetjes jolande

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt ! en een hele bloem ook, super gedaan !
Leuk dat je de donderdag gaat doen....
Groetjes, vera

chantal zei

schitterend kaartje neline
erg leuk gedaan
liefs chantal

scrapcreations-judith zei

hoi Neline,

Wat ben ik blij dat ik je blog heb gevonden, ben gelijk volger geworden dan kan ik al dat prachtigs in de gaten houden.
Groetjes Judith

Marie-Anne zei

De flowergirls vind ik echt super, staan op mijn verlanglijstje. Je kaartje wat je er mee hebt gemaakt is super.

Marie-Anne

Christina C. zei

What a fabulous card....love every little detail as well as the wonderfully colored image!
Stunning work!

Lia zei

Superlieve kaart heb je gemaakt, schattige stempel,

groetjes Lia

Margreet zei

Schitterend kaartje weer hoor Neline, en prachtig papier ook.
Groetjes Margret