Pagina's

zondag 20 februari 2011

Hartdoosje!


Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om iets op het blog te laten zien, ik doe dit maar weer vandaag want morgen moet ik weer werken en weet niet wanneer ik dan thuis ben.
Ik heb ditmaal een hartdoosje "gepimpt" met weer van die lekkere zeeproosjes erin.


Ik heb hiervoor weer het geweldige papier van Maja Design gebruikt, ditmaal een combinatie van Minna Vänner: Rosa Marina en Paula.
Dit kan je HIER vinden in de webwinkel van Astrid.
De Magnolia stempel is van de You are so special collection.

Ik ben in mijn enthousiasme vergeten de kleurnummers te noteren van de Copics die ik heb gebruikt.

Ook heb ik nog een kaart gemaakt en die kan je zien op mijn eigen weblog:

Zo dit was het weer voor deze keer en wil iedereen nog bedanken voor de zeer leuke reacties die ik heb gekregen op mijn Gable box, mocht je nog problemen hebben met het printen van het patroon dan mag je me altijd mailen.

Groetjes Tineke


23 opmerkingen:

Marie-Anne zei

Wat een leuk doosje!

Groetjes,

Marie-Anne

Wanda zei

erg leuk doosje, zal wel lekker ruiken

groetjes, Wanda

Riet zei

Wat een prachtig doosje Tineke,mooi dat papier zeg.

Liefs Riet.

PatriciaKleijn zei

Gaaf hoor

*Kus Patries*

Welkom bij Happy Stamper zei

heeeeeel erg leuk.

Super lief hoor :)

Lieve groetjes
Angelique

Tinie zei

Tineke wat een romantische doos en dan met die leuke zeepjes erin, geweldig!!!

Groetjes Tinie

Marlieke zei

Dat ziet er gezellig uit zeg! En dat papier vind ik ook wel heeeeel erg mooi!

Helen zei

Mooi gepimpt hoor. Dat papier is errug mooi. Je gablebox patroon heb ik ook al gemaakt. Heel leuk om te doen. Bedankt nog voor het patroon. Groetjes

Tineke zei

Dank jullie wel dames en Helen leuk om te lezen dat je de gable box al hebt gemaakt.

Groetjes Tineke

Esther zei

Hij ziet er mooi uit Tineke!
Heb zelf ook al een aantal hartjesdoosjes gemaakt: blijft leuk om te doen, en ze zien er iedere keer weer zo anders uit!!
Groetjes,
Esther

Neline zei

Dat ziet er geweldig uit Tineke, heel leuk gedaan. enne....de roosjes kan ik hier ruiken;)
groetjes
Neline

chantal zei

schitterend doosje tineke
erg leuk gedaan
liefs chantal

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig doosje Tineke, erg schattig!
Groetjes van Jacqueline

Anneke. zei

Snoezig doosje!
Groetjes Anneke.

creacora zei

super meis ik had hem stiekum al gezien op je bloggie waar ook je schitterende kaart staat te pronken deze doos is ook weer Super !!!!

en dat papier oei oei zooo mooi !
werk ze ....
Groetjes Cora

Tineke zei

Dank jullie wel hoor meiden!

Groetjes Tineke

Liesbeth zei

Wat een mooi doosje, en de inhoud is ook super romantisch.
gr. Liesbeth

Patricia zei

Hallo Tineke,

wat een prachtig doosje. Ik krijg meteen de kriebels om ook zo iets te gaan maken.

xxx Patricia K.

Tineke zei

Dank jullie wel hoor Liesbeth en Patricia!

Groetjes Tineke

Roelie zei

Hoi Tineke, leuk doosje geworden. Je kunt je bericht ook helemaal klaar voor plaatsing maken, en dan bij opties kun je de dag en tijd veranderen in de tijd dat je hem geplaatst wilt hebben. Dan pas op publiceren drukken, en je berichtje wordt keurig op die tijd gepubliceerd! Heel handig om hem te laten plaatsen op het moment dat je er zelf niet bent.
Groetjes Roelie

verascrap zei

Hoi Tineke,
Super mooi doosje hoor, erg mooie kleuren heb je gebruikt.
groetjes, vera

Margreet zei

wauw Tineke, wat n bjoetie heb je weer gemaakt.
echt prachtig
Liefs Margreet

Tineke zei

Dank jullie wel hoor meiden! Enne Roelie volgens mij is dat dan dat ie tot die tijd bovenaan blijft staan en niet dat ie hem dan op die tijd erop zet????

Groetjes Tineke