Pagina's

vrijdag 18 februari 2011

a gift from the heart

Hoi allemaal



hier weer een kaartje van mij voor het blog want het is alweer vrijdag
ik heb gebruikt natuurlijk het prachtige papier van Maja Design
het is van de Serie `Fika`en dan de bruine serie je vind het hier
ik ben zelf gek op naturel tinten
ik heb gebruikt Tilda uit de love collection van vorig jaar
ik heb haar gekleurd met de Distress inkt

de volgende kleuren heb ik gebruikt:
haar Walnut stain
Gezicht , wangen, handjes : tattered roze vintage photo / worm lipstick
truitje : prumice stone en black soot
broek : fayed durlap/ pumice stone
hartjes cone : antiek linnen en pumice stone voor de hartjes tattered roze
sokjes : pumice stone + fayed burlap
distress inkt vind je hier in de shop


verder heb ik een papier - kanten hart gebruikt en bestempeld met de love love stempel uit de `your so special collectie ` je vind hem hier

het kleine vlindertje is ook een stempel van magnolia maar die komt uit een wat oudere serie
een stuk karton ook gestempeld met deze stempel en alle randen aangezet
met walnutt stain
de swirls zijn Chipboards die heb ik be inkt met walnutt  stain
verder wat kant , lint met roosjes , gaas ,bloem en een bedel hartje
en de Viva pearl pen brons , die vind je     hier
en op het label een stempel van Tim Holtz gestempeld



nou dit was weer mijn bijdrage voor het blog voor deze week

hoop dat jullie zien dat ook weinig kleur een leuk resultaat geeft

bedankt voor de reacties op mijn vorige post super om al die reacties te lezen !



fijn weekend !! Groetjes Cora

13 opmerkingen:

Marie-Anne zei

Wat een leuk kaartje.

Marie-Anne

Tinie zei

Cora je kaart is weer superrrr!!! Wat een leuke en mooie details!!!

Groetjes Tinie

Jaimy zei

wat een prachtig kaartje!
Ik vind dat ribbelkarton ook altijd zo leuk.

Groetjes, Jaimy

Neline zei

prachtig kaartje, lekker stoer.
groetjes
Neline

Marijke zei

Wauw wat een prachtig kaartje... alles past zo mooi bij elkaar.
Prettig weekend, Marijke en Chantal

Tineke zei

Super kaartje heb je weer gemaakt Cora, idd lekker stoer en ik hou wel van deze kleurtjes!

Fijn weekend meid
Groetjes Tineke

creacora zei

dank jullie meiden ! voor dit stoere commentaar hahahaha lol

Groetjes Cora

verascrap zei

Hoi Cora,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, leuk met dat ribbel karton!!
groetjes, vera

chantal zei

schitterend kaartje cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

dank je Vera !!

creacora zei

dank je Chantal !

Patricia zei

Hallo Cora,

wat een mooie kaart, de kleuren zijn echt prachtig. Het is ook weer eens wat anders met dat ribbelkarton. Lekker stoer.

groetjes van Patricia K.

Margreet zei

prachtig kaartje heb je gemaakt Cora
groetjes Margreet