Pagina's

vrijdag 4 februari 2011

kaartje met mini magnolia`s

goedemorgen allemaal het is weer vrijdag dus weer een kaartje voor het blog gemaakt
ik heb eens gebruik gemaakt van de mini-magnolia stempels en een mooie dame uit de
your so special collectie die vind je hier
het mooie papier is natuurlijk weer van   Maja Design
de nestabilitie ovaal heb door de cuttlebug gedaan met de embosmal ertussen krijg je een leuk effect
daarna heb ik met een tekststempel (  een grote ) erop gestempeld ik vind dit wel een geinig effect geven
ik heb de dames allemaal ingekleurd met Distress inkt, de Swirl is een stempel van Tim Holtz
verder heb ik een strikje gemaakt met de Bow Maker wat een handig ding is dat zeg
nog wat bloemen en de tekst ja die kon er niet meer op hihi
nou dit was weer mijn bijdrage voor deze week
bedankt voor jullie leuke reacties elke keer weer dat is super om te lezen
en ik wens jullie een fijn weekend Groetjes Cora

22 opmerkingen:

Maris zei

heel lief kaartje heb je gemaakt xx

Liefs Ineke zei

Wat een schatje Cora, echt een heel lief kaartje. Gr. Ineke

Thea zei

Prachtig Cora, ik vind de kleine stempeljes ontzettend leuk. Denk dat dat veel mogelijkheden geeft.

Fijn weekend,
groetjes Thea

Marrie zei

Hallo Cora

Nou deze kaart heeft geen tekst nodig hoor.
Ik vind hem super.
Wat heb je dat leuk gedaan met die mini Magnolia's.

Groetjes Marrie

arjette zei

Hoi hoi,

wat een mooi kaartje zeg!! Leuk zo met die mini magnoliaatjes!!

gr. arjette.

Neline zei

wat een prachtig, lief kaartje Cora!
leuk zijn de mini's
groetjes
Neline

Tinie zei

Schitterend Cora, wat een super kaart gemaakt met super papier:)

Groetjes Tinie

Helen zei

Wat lief die mini magnolia's en dat papier zo mooi. Ik ga nog maar even niet kijken in de winkel (te verslavend ben ik bang). Mooi kaartje. Groetjes Helen

marjoleincreatief zei

Ik wist nog niet zo goed de bedoeling van de mini magnolia 's, maar als ik deze kaart zie snap ik het gelijk..... Leuk hoor!!!!

Groetjes marjolein

creacora zei

dank jullie je kan ze ook erg leuk op een label stempelen ook erg leuk voor aan een kado ,bos bloemen e.d

Groetjes Cora

Marie-Anne zei

Wat een leuk kaartje!

Marie-Anne

verascrap zei

Hoi Cora,
oh wat een super mooi kaartje heb je gemaakt, leuk met die mini stempels...echt mooi hoor !!
groetjes, vera

Marijke zei

Wat een schitterende kaart, en lief de mini magnoliaatjes zo erbij.
Groetjes, Marijke en Chantal

Tineke zei

Wauw Cora wat ontzettend gaaf, ik vind hem schitterend! Wat leuk met die mini's ;) top!!!

Groetjes Tineke

Liesbeth zei

Ook weer een superkaart Cora,
En wat leuk die kleine stempeltjes samen met die grote.\gr.Liesbeth

Unknown zei

Ik vind dit een erg leuk kaartje. Wat een leuk idee om op het geëmboste gedeelte een teksstempel te plaatsen. Erg gaaf! En die mini's zijn helemaal top.

groetjes, Claudia

creacora zei

dank jullie !!!!!!!!!!!

Groetjes Cora

Marlies zei

Super mooie kaart Cora, die mini magnolias zijn echt heel erg leuk.
groetjes, Marlies

chantal zei

schitterend kaartej cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

dank jullie meiden wat super zoveel leuke reacties daar doen we het voor he !!

Groetjes Cora

Marlieke zei

Wat gaaf! Het lijkt net een schilderijtje!

creacora zei

dank je wel Marlieke !

Groetjes Cora