Pagina's

dinsdag 22 februari 2011

kado tasje

Hallo allemaal,
Ik heb op het moment achter de schermen even wat druk dus kom ik er helaas niet altijd aan toe om wat kaartjes te maken, maar mn vriendin dr dochter is jarig en daar wilde ik graag een kado tasje voor maken.
Ze is gek op shoppen dus vond dit wel toepasselijk.
De stempels zijn allebei (boutique en tilda) van magnolia uit de bon voyage serie die natuurlijk te koop zijn bij Creashop duymelot
het papier zat een keer in een cardkit die ik gekocht heb en is van bellaBLVD het merk komt me niet echt bekend voor maar het is wel heel mooi papier.

Ik heb er ook een soort van luifeltje op gemaakt zodat het nog meer op een winkelraampje lijkt.

Ik heb tilda ingekleurd met copics E51 E50 E93 E47 E44 E42 E43 R85 R83 R81 V15 V12 C2 B0000 B000 B91 W0 W1 W3 W5 W6 W7 W8 W9
Ik heb de tekst op de pc gemaakt en uitgeprint. Bloemetjes, roosjes en spacers erop geplakt en wat glimmertjes als oorbellen en een klein beetje stickles op de roosjes en het tasje is klaar. Ze wilde graag spullen voor dr nieuwe school hebben dus heb ik een kadobon gegeven zodat ze zelf wat uit kan kiezen.
Ik wil jullie allemaal nog bedanken voor jullie leuke berichtjes op mn labelkaartje.
Fijne dag allemaal nog!

14 opmerkingen:

Tinie zei

Wowwww Margreet, wat een schitterend geheel, prachtige kleuren en het idee, geweldig!!!

Groetjes Tinie

Marie-Anne zei

Wat een leuk tasje.

Marie-Anne

Elly zei

Wat een schattig leuk tasje zeg!!

groetjes, Elly

Neline zei

wauwwww....dat ziet er geweldig uit! wat een bofkont die dit supertasje krijgt.
groetjes
Neline

creacora zei

o die is super leuk en zo leuk om te geven zal zeker in de smaak vallen !

Groetjes Cora

Marrie zei

Jeetje dat ziet er leuk uit dat zal ze zeker leuk vinden.

Groetjes Marrie

Anda zei

Wat een onwijs schattig tasje. Je zult maar jarig zijn....

Gr. Anda

verascrap zei

Hoi Margreet,
Wat een leuke tasje heb je gemaakt, heel leuk om kado te doen!!
groetjes, vera

Tineke zei

Wauw Margreet leuk kadotasje heb je gemaakt en met dat luifeltje, super!!!

Groetjes Tineke

PatriciaKleijn zei

super mooi zeg

*Kus Patries*

Wanda zei

wat een ontzettend leuk tasje, dat luifeltje vind ik helemaal geweldig

groetjes, Wanda

chantal zei

schitterend tasje margreet
erg leuk gedaan
liefs chantal

jacqueline zei

wat superschattig zeg,dat is nog eens een leuk kadootje om te krijgen,heel leuk gemaakt margreet.

groetjes jacqueline

Esther zei

O, slim zeg; dat afdakje zo!!!
Mooi tasje is t geworden!