Pagina's

zondag 6 februari 2011

BETERSCHAP!

Hallo allemaal,


Ben gisteren begonnen met dit zakdoek "boekje" te maken. Dit was weer heel leuk om te doen en de maten heb ik van Moon Hulsman die je HIER kan vinden.
Ik zet deze creatie nu alvast op het blog want morgen heb ik een vergadering over onze toekomst op het werk en weet niet hoelaat ik dan thuis ben.


Hierboven de binnenkant met de zakdoekjes.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design (minna vänner Rosa Marina) en dat kan je HIER vinden bij Creashop Duymelot, ook de hoekjes komen bij Astrid vandaan.
Het hart aan de binnenkant is gedaan met een pons van Martha Steward.

Nog bedankt voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn Heartbox cone, is zo leuk om te lezen en ik geniet daar iedere keer weer van!
Hoop dat ik ook leuke reacties hierop ga krijgen.

Zo dit was het weer voor vandaag, nog een fijne zondag verder en tot gauw.

Groetjes Tineke

18 opmerkingen:

Marlieke zei

Dat ziet er supermooi uit zeg! Heel mooi papier ook wat je hebt gebruikt!

chantal zei

wouw wat een leuk idee tineke
echt super
het resultaat is dna ok echt super
liefs chantal

Unknown zei

Tineke,

Dat ziet er heel goed uit. Wat een goed idee.

Groet,
Margreet

PatriciaKleijn zei

Prachtig zeg :d

*Kus Patries*

Helen zei

Heel mooi. Groetjes Helen

Tineke zei

Dank jullie wel hoor dames!

Groetjes Tineke

Tinie zei

Dat ziet er schitterend uit Tineke, hele mooie kleuren en een super idee!!!

Groetjes Tinie

Jolanda Cuper zei

Super mooi! Prachtig gedaan je zou er bijna ziek voor willen worden!
Groetjes Jolanda.

creacora zei

o wat een kunstwerkje tineke prachtig papier en die hoekjes o ik ben er zo gek op ik vind het een schitterende doos !! Succes op je werk !

Groetjes Cora

Thea zei

Hoi Tineke,

Ontzettend leuk geworden! had hem afgelopen week al eens eerder gezien.

Groetjes
Thea

henny18 zei

Hij is geweldig mooi geworden,ik was ook van plan om hem vandaag te maken,maar kwam weer iets anders tegen,dus daar maar aan begonnen vandaag,maar ik wil hem van de week ook nog maken.Ik wens je veel succes morgen op je werk.

Groetjes Henny

Neline zei

super leuk gedaan! en wat een mooi papier weer, je zou zo verkouden willen worden....(uhhh...voor een uurtje dan:P)
groetjes
Neline

martina's kaartjes zei

heel mooi gemaakt ! ik mocht de gelukkige zijn die zo eentje ontving bij de pif van Margo !!! knap !
groetjes,
martina
x

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooie creatie! Schitterend!
Groetjes van Jacqueline

verascrap zei

Hoi Tineke,
Wat een mooie zakdoek doosje heb je gemaakt, goed idee.Super !!
groetjes, vera

Tineke zei

Dank jullie wel hoor dames, was ook heel leuk om te maken!

Groetjes Tineke

Margreet zei

wauw tineke, echt schitterend zeg. Je zou indd zo weer verkouden worden om zo'n mooi kado te krijgen.
Erg leuk idee zo en het papier is indd prachtig zeg. Ik was ook bezig met een kaartje met dit papier maar moet m nog afmaken.
Liefs Margreet

Tineke zei

Dank je wel Margreet en ja het papier is echt supergaaf!

Groetjes Tineke