Pagina's

vrijdag 25 februari 2011

Spring

goedemorgen allemaal het is weer mijn dag om op het blog wat te plaatsen
nou ik heb reuze zin in de lente dus hup positief als ik ben een lente kaart gemaakt
met het prachtige papier van Maja Design de serie Fika
ik vind deze paarse serie super
nou hup wat magnolia`tjes erbij de dame is natuurlijk een nieuwe uit de `Butterfly dream `collectie
ik neem aan eerdaags te pre-orderen bij Astrid
de andere zijn van een wat oudere serie op de wegwijzer staat `Happines en love grows `
het hekje is een magnolia Doohickey
verder wat bloemen , takjes ,knoopjes en een stukje kant om het af te maken
de tekst heb ik ooit eens bij de Action gekocht

nou dit was ie weer voor vandaag ik ben al klaar voor de lente nu buiten nog !!

fijn weekend en allemaal bedankt voor het kijken en jullie leuke , lieve reacties die ik elke keer weer met een big smile lees !!!

Groetjes Cora

o ja oeps had beloofd de kleurnrs te vermelden bijna vergeten hihi
komen ze :

gezicht : tattered roze/vintage photo wangen : worn lipstick
Haar : walnut stain + prumice stone
Jurk : Chipped Sapphire/black soot
kousjes : milled lavender/dusty concord
schoenen : walnut stain / vintage photo/frayed durlap

wegwijzer : walnut stain / vintage photo
Slak : Antique linnen/frayed durlap / dusty concord

21 opmerkingen:

mandy zei

wat een mooie kaart!
groetjes mandy

arjette zei

Hoi hoi,

wat een mooi kaartje!!!! Bedankt dat je de kleuren erbij gezet hebt, kan ik veel van leren!!!

gr. arjette.

chantal zei

schitterend kaartje cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

creacora zei

dank jullie haha ja was ik weer bijna vergeten maar distressen blijft zoals Monique Lokhorst zegt : ik doe maar wat hihi is echt een kwestie van proberen

Groetjes Cora

Marijke zei

Wat een schitterende kaart, mooi met al de details en stempeltjes!
Groetjes

martina's kaartjes zei

deze is echt wel leuk ! heeeeeel mooi gemaakt ! super,
groetjes, martina
x

Tineke zei

Wauw Cora weer super gemaakt meid, en die kleurtjes jammie...... ik vind bijna alles mooi van Maja Design ;)

Ja en nu nog Lente buiten het is hier de hele dag al nevelig dus niet echt lekker weer.
Jij ook een fijn weekend.

Groetjes Tineke

Tinie zei

Wauwww Cora wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, super mooie details!!!

Groetjes Tinie

Liesbeth zei

Wat een prachtig kaartje weer Cora, zo mooi alles bij elkaar, en mooi kleurwerk hoor.
gr. Liesbeth

Christina C. zei

What a stunning creation....love the color combination and Tilda is absolutely beautiful!
Fantastic details as well!

Marrie zei

Hallo Cora

Wat is dat weer een leuke kaart dat heb je weer leuk gedaan hoor.
En dat papier vind het super mooi.
Alleen die slak he die vind ik zo vies bij mijn dochter in het pad kruipen er heel veel (heb een keer mijn nek bijna gebroken op z'n ding ha ha ha moet ik ook maar niet op hem gaan staan.
Grapje hoor vind je kaart super.

Groetjes Marrie

creacora zei

dank jullie haha ja die slakken weet nog van vroeger dat we bij mijn opa slakken gingen vangen en s`nachts dromen dat al die slakken op en in mijn bed kropen haha nee ook niet mijn lievelingen

Groetjes Cora

Marlies zei

Erg leuke kaart Cora, hele leuke details en mooi papier!
groetjes, Marlies

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooi papier en wat een lief stempeltje.

Fijn weekend.

Groetjes Astrid.

verascrap zei

Hoi Cora,
Super leuk kaart heb je gemaakt, mooi papier he van maja design.
groetjes,vera

Heidie zei

wat een mooie kaart. en dat maja papier is ook zo mooi.

groetjes heidie

creacora zei

dank jullie wel meiden idd het Maja papier is ........... GEWELDIG !!!!

Groetjes Cora

Esther zei

Hoi Cora,
Wat een geweldig mooi kaartje. Al die details!
Ik vind het leuk dat je het hekje in het designpapier hebt gemaakt: goed idee!!!

Groetjes,
Esther

creacora zei

DANK JULLIE MEIDEN !!!!!

GROETJES CORA

Lia zei

Wat een supergave kaart heb je gemaakt, te gekke kleuren natuurlijk is paars mijn favo kleur.

groetjes Lia

creacora zei

dank je wel Lia !!!

mijn ook hoor maar roze vind ik ook mooi en blauw en vintage bruin haha dat zijn er al wat meer ik kan nooit goed kiezen vind zoveel kleuren mooi

Groetjes Cora