Pagina's

vrijdag 11 februari 2011

with love

goedemorgen allemaal lekker vroeg uit de veren vandaag dus een lekkere lange dag vandaag
en dan hoop ik ook vanmiddag nog wat te freubelen
nou mijn dag weer om een kaartje te plaatsen
ik heb natuurlijk een magnolia`tje uit de `your so Special collectie `gebruikt die vind je hier
ik heb haar ingekleurd met distress inkt
ik heb haar op een nestabilitie ovaal geplakt met 3d tape de stempel die ik er rond om heb gebruikt
is ook van magnolia
het papier is ook van magnolia het groene is uit de nieuwe collectie de andere is uit een wat oudere
serie ,wat kant gebruikt en een verstopt label die is ook van magnolia en op de tekst staat `with love
de bloemen heb ik met distressinkt bewerkt : `walnutt stain`en de bloemblaadjes ook en dat is ook een
stans van magnolia die vind je hier samen met de snowflake die is ook schitterend !
nog wat lint en het strikje heb ik weer gemaakt met de `strikjesmaker `heel handig
nou dit was ie weer hoop dat jullie haar weer leuk vinden
en bedankt voor jullie reacties op mijn kaartjes die lees ik altijd met veel plezier
wens ik jullie allemaal een heel fijn weekend !!

Groetjes Cora xx

16 opmerkingen:

Marie-Anne zei

Wat een leuke kaart.

Marie-Anne

*Just a sweet card* zei

Wat een lief kaartje!
Supermooi geworden!!

Ook een fijn weekend toegewenst,
en een lieve groet, Mellanie

Christina C. zei

What a gorgeous work of art!!!! I adore your beautiful creation.

chantal zei

schitterend kaatrje cora
erg leuk gedaan
liefs chantal

Tineke zei

Hoi Cora,

Supermooie kaart heb je weer gemaakt vandaag!
De layout is ook weer toppie maar ben ook niks anders gewend van je ;-)
Jij ook een fijn weekend.

Groetjes Tineke

Tinie zei

De kaart is weer superrrr Cora!!! Leuke details!!

Groetjes Tinie

creacora zei

dank jullie meiden ik verzin zelf meestal de layout want als ik hem op papier heb word ie eigenwijs als ik ben toch altijd anders hihi

Groetjes Cora

Marlieke zei

wat ene leuk kaartje heb je weer genaakt zeg! lekker veel materialen erop gebruikt...mooi geheel!

verascrap zei

Hoi cora,
Een hele mooie kaart heb je gemaakt hoor, en de kant is super.
groetjes, vera

Marlies zei

Prachtige kaart en schitterend details!!
groetjes, Marlies

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig kaartje Cora, erg mooi!
Groetjes van jacqueline

creacora zei

dank jullie meiden !!!

Groetjes Cora

Lia zei

Schitterende kaart, supermooi gemaakt,

groetjes Lia

creacora zei

dank je wel Lia !

Groetjes Cora

Joke zei

Wat een lief kaartje Cora, en wat een leuk stempeltje, mooi met dat kant en die label erop.
liefs Joke

creacora zei

dank je wel Joke !ik ben helemaal weg van het label die is zo gaaf

Groetjes Cora