Pagina's

dinsdag 1 februari 2011

Loving wishes

Hier is mijn bijdrage weer voor deze week.
Ik wilde eigenlijk een kaartje maken met het prachtige papier van maja disign skogspromenad maar ik heb de kaart nog niet af dus als het me lukt om die vandaag af te krijgen dan zet ik die er later vandaag nog op en anders houden jullie de kaart tegoed.
Ik heb deze keer een dubbele kaart gemaakt met n gaatje erin. Ik heb in t gat een charms van een dubbel hart gehangen. De stempels zijn al van een tijdje terug
maar vooral die met de hartjes die ze weg blaast blijf ik zo leuk vinden. Volgens mij zijn ze van de valentijnserie van vorig jaar.


Het papier is van Tilda-kitchengarden. Andere lijnen van het tilda papier kan je hier vinden.
Ik heb mn nestabilities gebruikt om de cirkels te maken. Ik ben alleen vergeten om een foto van de binnenkant te maken.

Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties op mn mannenkaartje van vorige week.

15 opmerkingen:

Marrie zei

Hallo Margreet

Wat een leuke kaart is weer eens iets anders.

Groetjes Marrie

martina's kaartjes zei

deze is echt wel mooi gemaakt ! super !
groetjes, martina
x

Tinie zei

Margreet je kaart is schitterend, wat een idee om er zo een "gat" in te maken! Geweldig!

Groetjes Tinie

Miranda Slagboom-de Groot zei

je kaart is schitterend
groetjes miranda

Neline zei

prachtige kaart! leuk idee zo'n doorkijkje.
groetjes
Neline

creacora zei

o deze is supers Margreet leuk zo met de inkijk mooi papier ook !! een toppie kaart meis !

Groetjes Cora

Michaela en Rachel zei

Margreet,,wat een TOPPIE kaart.

Ik geniet er toch weer steeds van.

Liefs Michaela

PatriciaKleijn zei

schattig zeg

*Kus Patries*

Marie-Anne zei

Wat een lief kaartje!

Marie-Anne

arjette zei

Hoi hoi,

wat een prachtige kaart weer!! En wat een leuk idee om zo'n doorkijkje te maken! Die moeten we onthouden!

gr. arjette.

verascrap zei

Hoi Margreet,
wat een leuke kaart heb je gemaakt, leuk die doorkijkje met de hartjes en die tilda die hartjes weg blaast is ook een van mijn favorieten !!
groetjes, Vera

Tineke zei

Wat een leuk idee en kaart Margreet! super hoor zo'n doorkijkje en ik zal het onthouden ;)
Mooie stempels heb je gebruikt en de hartjes jammie......

Groetjes Tineke

Esther zei

Hoi Margreet,
Ksnapwatjebedoelt;-)
Erg leuk geworden!
Liefs,
Esther

chantal zei

schitterende kaart margreet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Ineke Original zei

Deze vind ik GAAF!