Pagina's

zaterdag 5 februari 2011

A gift from the heart

Het is al weer zaterdag en mijn beurt om wat te plaatsen. Wat vliegt de tijd...

Het lag in de planning om vandaag een kaart te laten zien met het mooie maja papier, maar mijn dag liep gisteren iets anders dan dat ik in gedachten had.......hij is dus nog niet af, deze houden jullie nog te goed van me:)

Deze week heb ik ook dit leuke kadootje gemaakt.
Het is hetzelfde idee als de theelichtkaart, alleen de maten zijn veranderd.

Tilda en de hartcorners zijn stempels uit de nieuwste serie van Magnolia. De tekst "a gift from the heart" is al wat ouder.
Het hart heb ik gemaakt met een creatable van Marianne Design.
Nog wat roosjes en een stukje chandelier.


In het doosje zitten zeeproosjes die je bij Zeeman kan kopen. Ik heb ze ook van de Action vandaan, maar die zijn groter.
De tag en de "dragonflies" zijn gemaakt met een magnolia Dies.
De tekst op de tag en de swirls zijn stempels van de stempelglede.

Allemaal een gezellige dag vandaag.
Wij hebben een bedrijfsuitje naar de Efteling......erg gezellig dus!

groetjes
Neline

14 opmerkingen:

Marlieke zei

Way een mooi en romantisch kaartje! Veel plezier in de Efteling, ik hoop dat je niet wegwaait!

arjette zei

Hoi hoi,

wat onwijs leuk zeg!! Wat een leuk idee om die zeeproosjes daar in te doen, wat zal dat lekker ruiken!!
Veel plezier vandaag in de Efteling!!! Denk er maar om dat je niet wegwaait, mijn hemel, wat waait het hier ontzettend hard zeg..... maar het zal evengoed wel een gezellige dag voor je worden denk...

gr. arjette.

Marlies zei

Wat een prachtige creatie! goed idee om er zeepjes in te doen, een heel leuk cadeautje.
Veel plezier in de Efteling en inderdaad waai niet weg!
groetjes, Marlies

PatriciaKleijn zei

Wow heel erg mooi zeg, mooie papier keuze

*Kus Patries*

Maris zei

heel mooi gemaakt, veel plezier bij het uitje xx

martina's kaartjes zei

wat is hij moooooi !!!knap gemaakt !
groetjes, martina
x

chantal zei

schitterende kaart neline
erg leuk gedaan
liefs chantal

verascrap zei

Hoi Neline,
Wat een leuke kado heb je weer gemaakt, leuk idee hoor.
groetjes, vera

Esther zei

Mooi kadootje zo!
Leuk idee om die zeepjes erin te doen!

Tinie zei

Het is weer een onwijs mooi kaartje geworden, hele leuke details!!!

Groetjes Tinie

Marie-Anne zei

Wat een prachtig cadeautje!

Marie-Anne

Unknown zei

Wat een lief kaartje! En wat een leuk idee om er die roosjes in te doen Z is het een gaaf cadeautje geworden.
Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad in de efteling.

groetjes, Claudia

creacora zei

hoi Neline een prachtig kado meis en wat een schattige zeepjes
heel leuk gemaakt
Veel plezier en idd hou je goed vast met al dat gewaai !!

Groetjes Cora

Tineke zei

Hoi Neline,

Wauw wat gaaf leuk idee hoor met die zeeproosjes! Hoop dat je het leuk hebt gehad in de Efteling ;)

Groetjes Tineke