Pagina's

woensdag 9 februari 2011

Sweet Wishes/ birthday wishes




Hallo Allemaal,
Zo een beetje later vandaag want ik was even druk met grote schoonmaak. Even lekker de vitrage en gordijnen wassen.....het is ook zo lekker weer buiten !!
Vandaag heb ik weer twee kaartjes om met jullie te delen.
Mijn eerste kaart heb ik gemaakt met een beschrijving van een kaart in de laatste cards only tijdschrift,natuurlijk met mijn eigen draai eraan!!
Het papier is van Maja Design van de serie Fika. De stempel is van de Magnolia serie you are so special en heet Tilda spreads love. De tekst heb ik zo gekocht, dus ik weet niet wat voor merk het is. Die heb ik bewerkt met een cats eye chalk.
De copic nrs. die ik gebruikt heb zijn: E00-E02-E40-E41-E42-E43-E44-E47-E70-E71-E74-R85.
Ik heb het verder rustig gehouden met wat roosjes, een bloem,creme satijnen lint en een papieren cirkel van Crealies.



De tweede kaart is gemaakt met Tilda papier .Ook deze stempels zijn van Magnolias serie you are so special. Ik heb de Tilda with heart gemaskerd met de romantic window.De tekst is van whiff of joy. Ingekleurd met de copic nrs: E00-E02-E44-E43-E42-R81-R83-R85-W1-W2-W3-W5-C3-YG93-YG95-YG97-G85-G94-G99-R59-E40-E41-E42-E43-E44-E47.
Ik heb nog metalen hoekjes,stukje kant,witte bloem,hard roze roosjes , en stickles.
Zo dat was mijn bijdrage voor vandaag, ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
Zelf ben ik erg blij met de bruine kaart !!Ik lees graag jullie reactie !!
Groetjes, Vera

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel mooi gemaakt hoor !
groetjes, martina
x

Tinie zei

Vera geweldig, wat een mooie kaartjes, al gaat mijn voorkeur uit naar de tweede, geweldig!!!

Groetjes Tinie

Neline zei

2 prachtige kaartjes Vera, maar de 2e is helemaal supersss.
groetjes
Neline

Gea zei

Ze zijn allebei heel anders en allebei heel mooi!
Groetjes Gea

Marie-Anne zei

Wat een prachtige kaartjes! De bruine is ook mijn favoriet.

Groetjes,

Marie-Anne

Helen zei

Ik vind ze allebei erg mooi. Groetjes Helen

Marlieke zei

Ik vind je kaartjes prachtig! meteen al toen ik ze zag en je beschrijving nog niet had gelezen was ik helemaal weg van de bruine kaart!

Liesbeth zei

Ze zijn allebei prachtig je kaartjes.
Ik zou niet kunnen zeggen welke ik mooier vind, ze hebben allebei wat speciaals.
gr. Liesbeth

creacora zei

idd twee hele mooie Vera maar ook de tweede vind ik helemaal SUPER !! echt prachtig meis en idd dit weer brengt lentekriebels dus dan moet alles schoon schoon schoon

Groetjes Cora

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaarten.

Groetjes Astrid.

Tineke zei

Hoi Vera,

Wat heb je weer 2 supermooie kaartjes gemaakt, toppie hoor! Ik vind ze allebei super maar de 2e doet lekker lenteachtig aan ;)

Groetjes Tineke

Debby Kuster zei

wow wat een mooie kaartjes
vooral die bruine kaart is mijn favoriet
heel erg mooi gemaakt
liefs Debby

Margreet zei

o wat n leuke kaartjes weer vera, vind ze allebei echt heel mooi. Lekker he zo´n weertje. Ik heb gister ook lekker mn ramen enz gelapt. dus hier is t ook weer schoon. Vanmiddag lekker n stuk wezen lopen. Hond mee kan die ook genieten van t mooie weer.
Groetjes Margreet

chantal zei

schitterende kaarten vera
erg leuk gedaan
liefs chantal

PatriciaKleijn zei

Wow super mooie kaartjes zeg

*Kus Patries*