Pagina's

dinsdag 15 februari 2011

Labelkaart


Hallo Allemaal,
Ik heb de afgelopen week maar 2 kaartjes gemaakt en dat was met een digi afdrukje dus niet voor hier op het blog. Ik heb het op het moment even wat druk omdat mn man voor zichzelf gaat beginnen. Maar ik wil jullie toch graag even een kaartje laten zien. Deze had ik laatst al een keer gemaakt maar nog niet laten zien.
Ik heb een label kaartje gemaakt.

Het papier is van K&Company. Ik heb de tilda with balloon gebruikt. De stempel komt bij creashop duymelot vandaan Ik heb de ballon met stickles bewerkt. De swirls op het labeltje zijn met de slice gemaakt.

16 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een prachtige kaart, hele leuke details Margreet!! Succes!

Groetjes Tinie

Neline zei

Prachtig Margreet!! Het papier is ook heel mooi, heerlijk romantisch;)
Succes!
groetjes
Neline

Yvonne zei

Heel leuk geworden.Lieve groet yvon

Anda zei

Erg leuk geworden!! Gr. Anda

Marie-Anne zei

Wat een leuke kaart!

Marie-Anne

Liesbeth zei

Mooi hoor, leuke labelkaartje is het geworden.
gr. Liesbeth

creacora zei

nou die is prachtig Margreet en dat stempeltje is ook zo`n lieffie !
succes met het opstarten van de eigen zaak wij hebben ook een eigen zaak dus ik weet hoeveel er bij komt kijken succes !!

Groetjes Cora

Tineke zei

Mooie labelkaart Margreet ziet er gaaf uit!
Veel suc6 met het opstarten van de eigen zaak.

Groetjes Tineke

Helen zei

Mooi kaartje.

Petra zei

een hele mooie kaart.
Petra

verascrap zei

Hoi Margreet,
Wat een leuke idee ,de label kaart . Mooi gedaan.
veel succes met het beginnen van een eigen bedrijf.
groetjes, vera

Liefs Ineke zei

schitterende kaart.

gr. Ineke

Marlies zei

Prachtige kaart, heel leuk met de label, super mooi papier.
groetjes, Marlies

chantal zei

schitterende kaart margreet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Margreet zei

Iedereen ontzettend bedankt voor jullie complimentjes en natuurlijk ook voor de succes wensen van ons nieuwe zaak.
Groetjes Margreet

PatriciaKleijn zei

Wat een schattig kaartje zeg

*Kus Patries*