Pagina's

donderdag 3 februari 2011

Happy Birthday

Hallo allemaal,
Ik ben er dinsdag niet meer aan toe gekomen om mn kaart met het papier van Maja disign af te maken. Ik heb sávonds nog wel een ander kaartje ermee gemaakt maar dit keer heel anders dan dat ik gewend ben. Nu eens een kaartje zonder cutie stempel erop.

Het prachtige stevige papier is dus van Maja design-skogspromenad en dat kun je hier vinden. Ik heb de slice gebruikt om de cijfers uit te snijden en het labeltje van happy birthday. De roosjes zijn uit eigen voorraad. De hoekjes kun je hier vinden.
Het is vandaag eigenlijk niet mijn dag om een kaartje te plaatsen, maar ik wil dit kaartje toch graag met jullie delen om het papier van Maja design te laten zien. Dus met een beetje mazzel krijgen jullie vandaag dubbelop een kaartje te zien hier op het blog ;)

7 opmerkingen:

Michaela en Rachel zei

Hoie Margreet

Hij is prachtig!
Hier ga je zeker iemand blij mee maken.

Liefs Michaela en Rachel

creacora zei

o die is Super Margreet ook leuk zonder stempel !
en idd dat papier jammie jammie ik vind ze echt allemaal mooi !

Groetjes Cora

Tinie zei

Super Margreet, een hele mooie kaart, met heel mooi papier:)

Groetjes Tinie

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart en hij/zij kan zich niet vergissen in zijn leeftijd.

Groetjes Janny

Tineke zei

Wauw Margreet wat super gemaakt weer en het papier is echt jammie ;) Mooi gemaakt hoor.

Groetjes Tineke

chantal zei

schitterende kaart margreet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Marlieke zei

Wat een mooie kaart! heel stijlvol!